Anonym skriver:
Dwt har stadig intet med det at gøre. Og har faktisk forklaret det. Og dette er jo netop bare er klassisk eksempel på folk herinde der går direkte efter manden i stedet for efter bolden.
Der er noget helt grundlæggende, jeg synes, du tager fejl af, omkring manden og bolden. Bolden er anonymitet her, og i den forbindelse udfordrer Abracadabra dig til at udfordre din brug af det. Det er ikke at gå efter manden - det er at gå efter bolden, anonymiteten, som du forsvarer. At gå efter manden ville være at blive personlig, og det er hun altså på ingen måde - hvilket du jo også selv hævder at beskytte dig mod via anonymiteten.
I mine øjne forveksler du problematisering og udfordring af dine holdninger, modstand og modsvar, altså helt basal debat, med, at det bliver personligt. At gå efter manden ville være at bruge i sagen irrelevant info om din person imod dig - din familiesituation, politisk holdning, dit køn (mindre relevant herinde). Fx, hvis du angreb Abracadabra for at tro, hun er så klog, fordi hun er veluddannet, eller at spille på, jeg optræder skolelærer-agtigt. Det synes jeg ikke, vi ser meget af herinde.
Der er noget ulige spil over, at nogen helt naturligt står frem og lægger nick til deres holdninger, mens andre gemmer sig og i princippet kan skrive hvad som helst, inden for reglerne, uden at stå ved det. Du har for dig selv udnævnt 5-6 personer herinde til at gå efter manden, hvilket jo dybest set er en gratis påstand, men samtidig benytter du dig af muligheden for selv at gå efter manden alt dét, du vil, uden at stå på mål for det. Hvad er det konkret, der gør, at du har større behov for eller grund til at skjule, hvem du er, end fx Abracadabra?