Hck skriver:
Hvis du er så utryg ved din drengs reaktioner, så skal du selvfølgelig flytte ham eller tag en god snak med dagplejemoderen, men vil også sige, at du skal være utrolig heldig hvis din dreng kommer et sted hen, hvor han ikke får lov til at græde i bare 5 min når han skal sove. Ja, der er forskel på brok og gråd, men alligevel , tænker jeg helt ærligt ikke at 5 min gråd kan undgås, når de små starter et andet sted. Jeg tænker også, hvad får han at spise derhjemme når han ikke vil spise rugbrød ?, vil han gerne have noget andet mere “fast” føde, eller kun mælk i sutteflasken ?
Måske har du ret, det er bare med alt det andet oveni. Jeg valgte netop den dagpleje fordi hun var god til "følsomme" børn. Jeg fik en helt klump i halsen da jeg åbnede døren op i ham, det blik han gav mig har gjort mig så ked af det..
Han har aldrig rigtig gidet det der rugbrød, uanset slags. Han tager pålæg eller smøren og spytter brødet ud. Så laver jeg fuldkornspasta, fuldkornsboller; quinoa, fiskefrikadeller, laks, grønt, søde kartofler osv. Forskelligt fra dag til dag. Så han får meget fast føde Han plejer kuk få natflaske
Anmeld
Citér