Hvad skal jeg gøre? Er så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2018

Anonym

Jeg tænker du allerede har taget en beslutning? Men hvorfor sad han bag døren? 

Skift, hvis du har en dårlig fornemmelse - det er mit eneste råd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2018

Anonym

Jeg ville tage en snak med dagplejeren eller dagplejepædsgogen hvis du ikke bryder dig om at tage den med dagplejeren. 

Anmeld Citér

25. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker du allerede har taget en beslutning? Men hvorfor sad han bag døren? 

Skift, hvis du har en dårlig fornemmelse - det er mit eneste råd 

Egentlig ikke. Derfor skriver jeg her, fordi jeg ikke aner hvad jeg skal. Dp mor er rigtig sød men det kan jeg jo ikke bruge til så meget hvis mit barn ikke trives der tænker jeg? Jeg ved ikke om jeg bør tale med hende, hendes chef eller følge min fornemmelse og skifte.

Ja godt spørgsmål, jeg har ingen idé. Og det 2 gang han sidder der nu. Meget mærkeligt

Anmeld Citér

25. september 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Min søn har aldrig smågrædt også sovet igen. Egentlig for mig, om han græder 5 eller 40 min før han sover så græder han sig stadig i søvn og det vil jeg slet ikke ha. Der er forskel på "brok" og han græder.

Men alt taget i en større sammenhæng virker han bare ikke til at ha det godt.

Hvis du er så utryg ved din drengs reaktioner, så skal du selvfølgelig flytte ham eller tag en god snak med dagplejemoderen, men vil også sige, at du skal være utrolig heldig hvis din dreng kommer et sted hen, hvor han ikke får lov til at græde i bare 5 min når han skal sove. Ja, der er forskel på brok og gråd, men alligevel , tænker jeg helt ærligt ikke at 5 min gråd kan undgås, når de små starter et andet sted. Jeg tænker også, hvad får han at spise derhjemme når han ikke vil spise rugbrød ?, vil han gerne have noget andet mere “fast” føde, eller kun mælk i sutteflasken ?

Anmeld Citér

25. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg ville tage en snak med dagplejeren eller dagplejepædsgogen hvis du ikke bryder dig om at tage den med dagplejeren. 

Hvis man er utryg eller har spørgsmål, så taler man selvfølgelig med dagplejemoderen i første omgang.

Man går ikke direkte til dagplejepædagogen, medmindre der er tale om totalt grelle forhold.

Anmeld Citér

25. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Min søn har aldrig smågrædt også sovet igen. Egentlig for mig, om han græder 5 eller 40 min før han sover så græder han sig stadig i søvn og det vil jeg slet ikke ha. Der er forskel på "brok" og han græder.

Men alt taget i en større sammenhæng virker han bare ikke til at ha det godt.

Min søn ændrede også karakter i vuggestuen. Derhjemme var han glad og livlig og løb rundt og larmede. I vuggestuen var han den stille dreng der mest legede med sig selv. Men han trivedes dernede alligevel. 

Din søn skal tilvænnes og hvordan han er hjemme er han ikke ude. Det er helt normalt. 

Men for der er et stort men. Hvis du har en dårlig mavefornemmelse og ikke er tryg ved at have ham der. Så skal du finde en anden. Dog skal du være obs og gøre op med dig selv hvad du så vil gøre ved næste dagpleje. Om han også skal rykke der. For det skader mere end er gavner at rykke rundt hele tiden 

Anmeld Citér

25. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Egentlig ikke. Derfor skriver jeg her, fordi jeg ikke aner hvad jeg skal. Dp mor er rigtig sød men det kan jeg jo ikke bruge til så meget hvis mit barn ikke trives der tænker jeg? Jeg ved ikke om jeg bør tale med hende, hendes chef eller følge min fornemmelse og skifte.

Ja godt spørgsmål, jeg har ingen idé. Og det 2 gang han sidder der nu. Meget mærkeligt

Jamen SELVFøLgElIG skal du snakke med hende  ellers får du jo ingen svar, eller mulighed for, at fortælle du er ked af at hente ham sådan osv. 

Anmeld Citér

25. september 2018

Carina:-)

Jeg ville flytte ham

I en vuggestue er der flere hænder . Og jeg kan godt forstå du synes det er underligt at en 1 årig sidder alene i gangen og du kan se han har grædt.

Lyt til din mave fornemmelse.  Den tager sjældent fejl 

Anmeld Citér

25. september 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Hvis man er utryg eller har spørgsmål, så taler man selvfølgelig med dagplejemoderen i første omgang.

Man går ikke direkte til dagplejepædagogen, medmindre der er tale om totalt grelle forhold.

Jeg er slet ikke enig! Jeg er selv dagplejer og hvis forældrene har svært ved at tage en svær snak så er det helt ok med mig at de tager den med dagplejepædagogen! Det vigtigste er at barnet har det godt og det har det ikke hvis forældrene ikke er trygge. 

Anmeld Citér

25. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke enig! Jeg er selv dagplejer og hvis forældrene har svært ved at tage en svær snak så er det helt ok med mig at de tager den med dagplejepædagogen! Det vigtigste er at barnet har det godt og det har det ikke hvis forældrene ikke er trygge. 

Det er jo fint, at du har det sådan. 

Men for mig er det en selvfølge, at man går til den person, man evt. er utilfreds med. 

Hvis jeg f.eks. havde noget at udsætte på en lærer, ville jeg heller aldrig gå direkte til skoleinspektøren.

Ingen kan ændre deres arbejdsgang eller hvad det nu er, hvis de ikke ved, at folk er utilfredse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.