Jeg har valgt dp til min søn da han er lidt følsom, og har brug for omsorg og kærlige arme.
Han har gået der i 4 uger nu, jeg har en gang før haft en forkert følelse i maven. I dag da jeg åbnede hoveddøren, sad han deromme bagi... alene... Det er 2 gang jeg åbner døren og han sidder alene i gangen. Jeg kunne se han havde grædt.
Jeg spørger ham (selvom han ikk kan tale) lidt chokeret "Hvorfor sidder du dog der skat?", også gik der omkring 10 sekunder før hun kom ud. Alle andre børn sov Så jeg undrer mig over hun ikke henter ham eller lign.
Han virker altid trist når jeg henter ham, og slet ikke den dreng jeg har herhjemme. Han blir altid afleveret i gangen så jeg ser ikke samspillet mellem dem; eller at han sidder og hygger sig.
Jeg kan se på hans øjne han har været ked af det stort set hver dag, og herhjemme græder han aldrig.
Jeg spurgte om han græder når han vågner der, hvortil hun svare "Ja men han falder i søvn igen nogen gange men ikke i dag". Der gik jeg helt i stå. Jeg har sagt at han IKKE skal græde sig i søvn.
Udover det kan hun ikke få mad i ham. Han spiser en kvart rugbrød på 6 timer, og når jeg henter ham får han både mad og i dag spiste han 410 ml mælk (voldsomt meget!!!!). Men han gider ikke rigtig rugbrød men hun siger "det er jo det de får her", så han må vel sulte? Eller..
Jeg overvejer at flytte ham til vuggestue, eller tage en snak med hende. Jeg er så ulykkelig over at se min dreng så ked og trist. Hvad er jeres bedste råd?
Anmeld
Citér