Mor11 skriver:
Synes han selv at stangstive mennesker og høj musik er passende omkring en lille baby?
Altså jeg er egentlig ikke sippet og har aldrig gået på listesko omkring mine børn. Meeen, det er ikke alle selskaber og fester der er børnevenlige.
Vi var forbi en festlig julefrokost med vores baby på 1,5 mdr, vi tog hjem da folk blev lidt for festlige til at tage hensyn til en baby. Jeg ville aldrig risikere at sidde der og være fanget i et selskab hvor min baby enten reagerer voldsomt på larmen, eller på de lidt for nærgående fulde mennesker der mister fornemmelsen for grænser og så ikke kunne komme hjem fordi min bedre halvdel var stiv og der dermed ingen ædru voksne var til at sidde på bagsædet sammen med den grædende lille.
Det er jo netop det, der er problemet.. Han tænker ikke, at det er voldsomt, for han aner ikke, hvordan livet med en baby er.. Han tror, at en baby bare sover fra det hele, og sagtens kan klare en fest med stangstive mennesker og høj musik..
Har prøvet at forklare ham, hvordan og hvorledes det er med små børn, og især så små børn.. Men han mener bare, at hun nok lærer det og sagtens kan klare det..
Han tænker ikke, at det ikke er passende med alt det omkring en baby, for han er selv opdraget til, at man holdt fest og sådan.. Har prøvet at sige til ham, at han jo var væsentlig ældre og derfor ikke kan sammenligne det, men lige der er hans stædighed bare mega stor.. Han skal først opleve, hvordan en baby reagerer på diverse ting, før han rigtigt forstår det, for han mener ikke, at min erfaring med mine nevøer og mange andres børn er god nok
..
Og ja det er jo netop også sådan jeg tænker.. At jeg helst ikke vil være fanget med en baby, der reagerer voldsomt.. Så jeg synes virkelig, at det er træls, at det er i KBH 
Anmeld
Citér