IenFart skriver:
Hvis der skal være debat hver gang I skal gøre noget af hensyn til barnet som er noget andet end det din kæreste har lyst til så kan du lige så godt starte nu. For de situationer kan der saftsuseme blive mange af.
Det kommer der heller ikke til at være generelt.. Det er fordi, at det har med vennerne at gøre..
Han og ja de alle sammen faktisk har ikke helt styr på, hvordan man lever med et lille barn.. Så de mener alle sammen, at vi kan gøre lige præcis som vi plejer - feste til langt ud på natten flere gange om måneden, spille brætspil til langt ud på natten, mødes et par gange om ugen osv., og jeg har virkelig prøvet at forklare min kæreste, hvordan livet med et lille barn og fast rytme fungerer.. Og det har han også taget til sig, og har læst lidt om det, og har nu fundet ud af, at der altså er begrænsninger for, hvad man kan gøre..
Men vi havde så aftalt, at alle de store ting (julefrokost, nytår, påskefrokost og runde fødselsdage) skulle vi nok gøre alt for at tage til, og så håbe, at hun sover fint ude hos fremmede..
Meeenn som sagt så er jeg rigtig meget i tvivl, om det ikke bliver for meget, når hun er så lille, og vi ikke bare kan køre hjem efter et par timer til nytår..
Men min kæreste vil jo meget gerne med, fordi han ved, at vi ikke kommer til at se folk så meget mere, og vil derfor ikke tale mere om den sag nu.. Han har sagt, at vi selvfølgelig lige venter og ser tiden og hende an, men jeg er bare nervøs for, at hvis hun LIGE kan klare programmet til jul, så vil han også mene, at hun sagtens kan klare nytår, da vi jo har været hjemme i nogle dage der, hvorimod jeg ville mene, at vi så skal blive hjemme..
Anmeld
Citér