Det er når vi er nye steder - nej ikke dagligt.
Var på stranden det var officelt sig din mening dag, der var der 6 mennesker der kommetrede han højde osv.
Vores starter ofte med de tror han er 1 år eller sådan noget så er de så imponeret over han kan snakke så godt, og gå så godt, så kommer spørgsmålet hvor gammel er han.
- Lige nu har vi også skiftet BH fordi vi er flyttet - han ligner en i forhold til de andre børn der skal være i vuggestue,
Der er bare konstant en kommentar om hans højde, han er også så slank - i mine øjne ligner han et 3 årig, men kan se i forhold til dem han er BH han er meget lille.
Men igen opslaget handler om noget andet -
Kan bare ikke forstår folk mener det er en menneske ret at komme med deres mening og holdninger til en 3 årig.
driver mig til vanvid-
Din plade kører i hak. INGEN har sagt af det er en menneskeret at sige sin mening.
Men når det nu sagt, at er det faktisk en rettighed. Ytringsrettigheden er indskrevet som en del af vores grundlov. Men det er er sidespring .
At folk siger noget forkert, uheldigt eller du lægger din tolkning bag har INTET at gøre med, at andre synes det er en “menneskeret” at fornærme dit barn. Det er KUN dig, der kommenter det.
Alle andre siger “ det er uheldig, du kan svare bla bla tilbage eller du kan måske tænke pyt”
og dit svar er i ramme alvor “hvorfor tror nogen det er en menneskeret”
hvis ikke det er bitter og surt, så ved jeg ikke, hvad det er.
Og jeg blev mobbet 10 år som barn - bøjler, højde,vægt, hår - you name it.
Som voksen; bryster, vægt, højde..
Men jeg er totalt ligeglad. Jeg har det fint. For jeg er sgu et helt okay menneske. Også selvom jeg er lidt overgennemsnittet med store bryster og bred røv! - og et ansigt som åbenbart altid virker surt, for får tit at vide, at jeg skal smile... “så ser jeg kønnere ude”