Igen hvorfor overhovedet sige det ?
det er et barn, han sidder lige ved siden af, og hører det hele - Jeg vilde ha det på samme måde om nogle sagde Hold kæft han er høj?! Eller hold kæft han er tyk ! Det var en store næse hvad?
- Min ex kæreste havde en kæmpe næse, den blev altid kommentere på som barn, hans farmor sagde altid de skulle ha trykket den indad da han KOm ud så havde den ikke vokset sig så store
Han havde mega mange komplekser om det fordi der ALTID var en kommentar på det igennem hele livet - Ingen hemmelighed den var stor, men jeg synes han var utrolig lækker med den - Og jeg sagde det aldrig til ham at jeg synes det var stor - Hvorfor skulle jeg det?!
hvad vilde JEG få ud af det?
- Jeg har det bare sådan med udseende punktum - hold din mund om det er et barn der ikke kan forsvare sig selv eller er så modtagelig - min søn har i gennemsnit hørte det hver anden dag i hans liv nu - af idiotiske random mennesker - Ingen skal fortælle mig at han ikke tænker på det eller om det
- og i siger hele tiden JEG giver ham komplekser jeg snakker overhovedet ikke om det med ham eller kommentere højden eller noget som helst - hans farl og. jeg snakker om det når han er i seng OM vi skal snakke om det
Kontakt. Som sagt. Du får kontakt til andre mennesker. Især folk du ikke kender og ikke ved, hvordan du skulle snakke med dem. Der for siger folk dumme ting. Til voksne kvinder, små børn og granvoksne mænd. Sådan starter flere komediefilm... skvattede kontaktforsøg.
Men det her kører i ring. Du spørger, får svar og gentager dig selv.
Spørgsmål: hvorfor sige sådan?
Svar: for at få kontakt
/spørgsmål: hvad får JEG ud af det
svar: kontakt - på en klumpet måde
spørgsmål: men hvorfor sige det?
svar: kontaktforsøg
spørgsmål: hvorfor tror nogen det er en ret
svar det tror de ikke. De vil i kontakt (på en uheldig måde)
Også siger folk, du skal “arbejde” med dog selv, fordi de vil beskytte DIG. Og de fleste siger det ikke - de siger “sig pyt” (det er ikke at arbejde med sig selv, men noget man bliver nødt ril at gøre hver dag - Eks når man slår sin fod. Så bliver man skide sur. Men det hjælper jo ikke at slå væggen tilbage.... der sker intet andet end mere skade...
så folk siger “slip det, tænk pyt en idiot” Fordi du virker sårbar, ked af det og meget vred og ikke kan slippe “hvad får de ud af det” selvom du har fået mange svar på, hvorfor folk gør sådan OG hvad du kan svare. Og alt du skriver er “ville du sige sådan til en 3-årig?”
Og ikke EN har skrevet de ville, men du skriver til alle der svarer i tråden, som om de havde gjort det ved din søn.
Hav en god dag.
Håber oprigtigt det hele bliver nemmere og bedre for dig.