MVM skriver:
Først, så tror jeg, at du skal læse tråden igennem, for folk skriver faktisk med mange velmenende svar, men du svare meget vredt tilbage... det er lidt øv for en debat...
Jeg er selv mor til en meget lille fyr, da han ikke vokser, for han udskiller ikke væksthomoner, så det giver vi ham hver aften.. Er din søn blevet undersøgt for dette..?
Jeg kan sagtens sætte mig i dine frustrationer, men samtidig, så kan jeg ikke se noget ondt i, at folk siger, at din søn er lille.. det er en konstatering, men det er ikke negativt ladet, medmindre man opfatter det som sådan.. og det handler om at du finder fred i, at du er mor til et barn, som pt ikke er så høj...
Jeg får skam også sætningen, men det rører mig ikke.. fortæller bare, at han ikke vokser og hvorfor han ikke gør... Jeg har altid kun mødt omsorgsfulde mennesker.. Jeg håber du finder fred med det, så han også finder fred med, at han ikke er så stor.. og hvem ved, måske stikker han af i højde... det hører man tit om... At være et lavt menneske er jo ikke noget negativt... han kan få et sindssygt godt liv med alt hvad livet bringer...
Ikke for noget, men jeg tror det er anderledes når dit barn “fejler” noget - der ligger en konkrete grund for og det kan du “bare” svare
- ja vi har fået ham undersøgte på sygehuset - der var intet, bare lille i højde
Det går mig på, at man kommentere udseende og synes det er HELT i orden når det er et barn - Igen man vilde aldrig gøre sådan til en voksen -
De må gerne ha en holdning uden at dele den med mig - som man ikke har noget pænt at sige skal man tige stille.
Jeg gider ikke at høre på det 4-10 gange dagligt, og bare smile til det eller ignorer det, nok også fordi det er så langt væk fra min verden - sat kommentere andres udseeende