Jeg synes bare ikke svaret er, at jeg skal arbejde på mig selv og acceptere negative kommentar på min barns vejen.
- Vilde du oprigtigt sige til en voksen : Du er godt nok lille? Jeg er 160 cm jeg har aldrig hørte noget.
- amen fedt mit opslag tog denne drejning - Det var lige det jeg havde brug for ...
Nej, det er præcis, det jeg skriver. Jeg ville aldrig sige “wow du er lille”. Du må ikke tage det, jeg skriver som noget negativt. Men du virker utrolig sur på verden, så sur at du ikke engang læser svarene som er ment kærligt.
min bedste veninde er 157 og jeg er 175.. vi driller hinanden kærligt med det. Vi kan godt rumme det. Vi er ikke vires højde eller drøjde eller bryster - og der vil altid være idioter, som skal kommentere på “du skal smile - du ser pænere ud sådan” - så siger man (som jeg faktisk gjorde “ jo tak men jeg har lige født et syg barn efter en 48 timers fødsel” og smiler...
også skal du se røde kinder... venlighed og “gode minderne giver dårlig samvittighed”
Det er da helt fint, at du ikke vil finde dig i det. Og som sagt kan du jo svare “jo, det er han vel. Men vi har heldigvis tjek på det”
det lader til du hellere vil have svar som” bare sig de skal blande sig uden om og passe deres egen butik”
men problemet er, at man kommer til at skabe ufred og konflikter. Men når man er sur, så er det også nemmere at navigere i konflikterne end at trække sig tilbage også trækket vejret og sige “okay - lige meget - de ved jo alligevel ikke en skid” :-)
Anmeld
Citér