Rosa-Sofia85 skriver:
Jeg tror faktisk, at det handler om afslappethed/indre ro. Min søn er også lille og med relativt små forældre (jeg er 159 cm og hans far 178) så hvem skulle han blive stor efter?
Men jeg kender godt kommentarerne og da min søn var mindre og jeg var yngre og mere usikker blev jeg også ret utilpas og fornærmet. Jeg gik i defensive mode og tænkte at det da var mærkeligt, at man synes, at det er okay at kommentere på børns størrelse, når de er små og aldrig når de er tykke. Men det handler jo om, at man er forudindtaget på, at der er noget galt i at være tyk/tynd/ høj/lav. Og det er jo sært for vi voksne ser jo vidt forskellige ud, så hvorfor skulle vores børn ikke også gøre det? Og det er jo fint.
Hvis du vil svare noget, ville jeg vælge "de bedste kommer i de mindste pakker" for mig ville det være sødt, men det er jo en sag om temperament.
Tak - det er bare også når man hører det hele tiden tænker man noget er galt 
men han er under gennemsnit -
Jeg kan også tydeligt mærke forskel på en der ikke mener det så “ondt” selvom Jwg synes det er mærkeligt at kommentere andres børn - det vilde jeg aldrig gøre
mens andre - eksempel random kvinde på stranden da hun kigge på min søn der byggede sand slotte -
Hvor gammel er han? Mig 3 år
3 år?! Han ligner en på 2 år, jeg troede han var hurtigt i hans udvikling troede han var meget mindre!
F
ck dig idiot - svarede intet da sønnen kunne høre det
Anmeld
Citér