Tobabyer skriver:
Nej det har du ikke skrevet det var måske en misfortolkning fra min side.
Ja mange mennesker fjerner hår, men da ikke i 4-årige børns ansigt?
Hun kunne jo også “risikere” at hvis hun fylder pigen med selvtillid og bekræftelse, at hun ender med at få en stærk pige som lærer at sige pyt og skide på hvad andre synes, og lærer at sige fra overfor bøller, også i voksenlivet. Og vil vove den påstand at man ikke kan undgå mobning, så vil der bare være noget andet, og når det nu er et familiemedlem der mobber, er der da endnu mere grund og mulighed for at tage hånd om det på en ordentlig måde.
Min store datter havde også tidligt hår på overlæben -
Der var så en der i klassen havde lagt en skraber på hendes plads da hun mødte ind en morgen
Det ødelagde så meget for hende- og lige gyldigt hvor meget jeg fortalte hende at hun er smuk ,dejlig og det var de andre der var nogle røvhuller -gav det hende et knæk.
Det ville være så skønt hvis vi kunne droppe mobning på alle planer -men det kan vi ikke - men vi kan forsøge at forhindre at vores børn bliver ramt af noget der så simpelt kan ændres.
For self skal fætter have at vide han er en møgunge,og self skal datter have at vide at det her ikke er fordi hun ikke er dejlig ,men hun skal også have lov til at få det fjernet når det nu påvirker hende.
Anmeld
Citér