4 årige har overskæg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg har da ikke skrevet det var ok ?

Så hvorfor tror du jeg mener Det?

Og Det er da godt du var stærk nok til at kunne holde mobning ud   men ikke alle har den styrke og ts Skriver hendes datter er påvirket.

Hvis man kan undgå at ens børn bliver mobbet er da det optimale og vi snakker ikke en brasiliansk wax  men bare lidt hår i ansigtet.

Det fjerner de fleste mennesker netop fordi vi ikke synes det er pænt til piger/kvinder.

Tak fordi du forstår mig 

vi kan sagtens opdrage hendes fætter til at holde op med at drille men hvad med alle de andre børn hun møder i børnehaven og skolen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2018

Carina:-)

Soonmom skriver:

Ja, de fleste mennesker fjerner hår, men sgu da ikke de fleste 4 årige mennesker ����

Nej 

Men så lader man bare være?

De fleste små børn er heller ikke sygeligt overvægtige,men dem der så er skal ikke sættes på kur?

Det handler jo om risikoen for at få det rigtigt svært.

Der skal ikke skæres i hende- hun skal bare have fjernet lidt hår 

Hvis hun selv var ligeglad ville jeg ikke gøre det -men forholder mig til at hendes mor skriver hendes datter er påvirket.- 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer

Anonym skriver:

Tak fordi du forstår mig 

vi kan sagtens opdrage hendes fætter til at holde op med at drille men hvad med alle de andre børn hun møder i børnehaven og skolen. 

Men hun går vel i børnehave nu? Driller de hende også der, du nævner jo kun fætter?

Jeg går ud fra at fætter måske er ældre end din pige, tit ser børn slet ikke andre børns forskelligheder, så hvis det ikke er et problem i børnehaven nu, er der vel ingen grund til at tro st det pludselig skulle blive det?

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer skriver:

Nej det har du ikke skrevet det var måske en misfortolkning fra min side. 

Ja mange mennesker fjerner hår, men da ikke i 4-årige børns ansigt? 

Hun kunne jo også “risikere” at hvis hun fylder pigen med selvtillid og bekræftelse, at hun ender med at få en stærk pige som lærer at sige pyt og skide på hvad andre synes, og lærer at sige fra overfor bøller, også i voksenlivet. Og vil vove den påstand at man ikke kan undgå mobning, så vil der bare være noget andet, og når det nu er et familiemedlem der mobber, er der da endnu mere grund og mulighed for at tage hånd om det på en ordentlig måde. 

Min store datter havde også tidligt hår på overlæben - 

Der var så en der i klassen havde lagt en skraber på hendes plads da hun mødte ind en morgen

Det ødelagde så meget for hende- og lige gyldigt hvor meget jeg fortalte hende at hun er smuk ,dejlig og det var de andre der var nogle røvhuller  -gav det hende et knæk.

Det ville være så skønt hvis vi kunne droppe mobning på alle planer -men det kan vi ikke - men vi kan forsøge at forhindre at vores børn bliver ramt af noget der så simpelt kan ændres.

For self skal fætter have at vide han er en møgunge,og self skal datter have at vide at det her ikke er fordi hun ikke er dejlig ,men hun skal også have lov til at få det fjernet når det nu påvirker hende. 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer

Nej 

Men så lader man bare være?

De fleste små børn er heller ikke sygeligt overvægtige,men dem der så er skal ikke sættes på kur?

Det handler jo om risikoen for at få det rigtigt svært.

Der skal ikke skæres i hende- hun skal bare have fjernet lidt hår 

Hvis hun selv var ligeglad ville jeg ikke gøre det -men forholder mig til at hendes mor skriver hendes datter er påvirket.- 

Et barn på kur er ikke et overgreb, og handler også om fremtidige fysiske problemstillinger. 

Og voks gør da skide ondt! 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer skriver:

Et barn på kur er ikke et overgreb, og handler også om fremtidige fysiske problemstillinger. 

Og voks gør da skide ondt! 

Det psykiske er også et prob hvis det tager skade- der er voksne der i dag ikke har et normalt liv pga mobning. 

Stips er nu ikke noget der gør synderligt ondt - hun skal jo ikke have ansigtet dyppet i flydende voks. 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer

Der var så en der i klassen havde lagt en skraber på hendes plads da hun mødte ind en morgen

Det ødelagde så meget for hende- og lige gyldigt hvor meget jeg fortalte hende at hun er smuk ,dejlig og det var de andre der var nogle røvhuller  -gav det hende et knæk.

Det ville være så skønt hvis vi kunne droppe mobning på alle planer -men det kan vi ikke - men vi kan forsøge at forhindre at vores børn bliver ramt af noget der så simpelt kan ændres.

For self skal fætter have at vide han er en møgunge,og self skal datter have at vide at det her ikke er fordi hun ikke er dejlig ,men hun skal også have lov til at få det fjernet når det nu påvirker hende. 

Det er så bare der jeg mener, at det at vokse et 4-årigt barn i ansigtet ikke er “så simpelt”. 

I princippet kan det vel også give hende et knæk at hun lærer så tidligt at hendes mor vil ændre hendes udseende, så hun er god nok. 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Anonym trådstarter

Hvad gjorde du for at fjerne hendes ? 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer skriver:

Det er så bare der jeg mener, at det at vokse et 4-årigt barn i ansigtet ikke er “så simpelt”. 

I princippet kan det vel også give hende et knæk at hun lærer så tidligt at hendes mor vil ændre hendes udseende, så hun er god nok. 

Der er bare forskel på at ændre for at gøre ens livskvalitet bedre- ( og igen forholder jeg mig til mor der skriver hendes datter er påvirket)

Og så bare fordi man synes det kunne være sjovt.

Der er ikke ret mange mennesker der ikke fjerner hår i ansigtet /uren hud osv .

Altså småting - 

Hvis vi snakkede om at datter gerne ville have en smal talje og mor så overvejede en fedtsugning - så kunne jeg forstå forargelsen .

Eller mor der vil tatovere permanente øjenbryn på barnet. 

Men barnet er ked af at have hår i ansigtet- og det forstår jeg nu godt. 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Tobabyer

Det psykiske er også et prob hvis det tager skade- der er voksne der i dag ikke har et normalt liv pga mobning. 

Stips er nu ikke noget der gør synderligt ondt - hun skal jo ikke have ansigtet dyppet i flydende voks. 

Nej måske gør det ikke synderligt ondt, men ikke desto mindre gør det ondt. Og det er et barn på 4 år. Og det er jo ikke kun een gang man er nødt til det, hvad hvis barnet græder og ikke vil? Traumer?

Men værsgo at lade hende lide for skønheden så tidligt, det skal nok give hende noget godt med på vejen  jeg blander mig udenom. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.