Tobabyer skriver:
Du er voksen, og kan også forstå hvorfor du gerne vil fjerne hår. Pigen er ikke ked af håret, kun fordi hun er blevet gjort opmærksom på at det er “unormalt”.
Så i stedet for at rette op på skaden ( som er at hun nu tror hun ikke er god nok) vil man begynde et skønhedsritual som hun så kan fortsætte med resten af livet, i stedet for st lade barn være barn og forsøge at gøre hende stærk nok til at være ligeglad med andre.
Men hvornår er det så ok at begynde at fjerne håret som hun jo om hun starter nu eller om 10 år skal gøre resten af livet- for det er jo kun ved laserbehandling de evt bliver væk?
Synes du ligger meget i at hun tror hun ikke er god nok osv - det gør vi voksne så heller ikke nrå vi går på kur,fjerner hår får ansigtsbehandlinger osv?
Ja jeg er voksen,men det var min datter ikke - og jeg kan godt klare hvis en har et prob med min udseende - netop fordi jeg er voksen og ved det er modparten der nok har det værst siden det er nødvendigt at pege på mig.
Men den styrke har børn ikke- og det hjælper ikke at blive voksen og så vide at de børn der mobbede var tåberne- er skaden først sket så er den svær at rette op på .
Jeg er fuldstændig enig med dig i at det ikke burde være nødvenidigt at lave en tråd om sit barns ansigts hår ,for hun er bare et barn-men sådan er verden bare ikke.
Anmeld
Citér