Anonym skriver:
I øvrigt synes jeg du overfortolker på farmors vegne, når du skriver at hun bliver skuffet fordi slle hendes forsøg på en relation bliver skudt i sænk, det kan vi ikke vide ...
Ydermere skriver TS at hendes kæreste ikke stoler på farmor, og hvis min mand ikke stolede på sin egen mor, behøvede der egentlig ikke være så mange flere grunde til at mene at hun ikke skulle passe mine børn alene, så mener da egentlig at det er valid grund at hendes egen søn ikke engang stoler på hende 
Men havde hun nu lagt ud med at skrive, at de ikke stolede på farmor nok til at barnet kunne komme på besøg, så havde der jo ikke været nogen diskussion.
Tværtimod gjorde ts det modsatte. Da jeg skrev i første indlæg, at jeg gik ud fra, at der måtte være en grund til, at de ikke fandt farmor egnet til at passe deres barn. Da skrev ts tilbage, at det havde hun overhovedet ikke sagt noget om.
I de første mange indlæg var den eneste grund, at hun og far ikke havde behov for at få deres barn passet.
Først da flere fortalte om hvor givende det kunne være for barnet at få en tæt relation til bedsteforældrene ændrede ts begrundelsen til, at det var fordi de simpelthen ikke stolede på farmor.
Havde hun fra start skrevet det, så havde folk jo ikke forgæves forsøgt at komme med gode begrundelser og dejlige minder fra deres egen barndom, for at vise ts, at det ikke behøver at være en forfærdelig oplevelse for et barn at komme på besøg hos bedsteforældre.
Anmeld
Citér