Nu ved jeg ikke i hvilken grad hun ikke respekter jer men stadig at sige aldrig er stort. Meget kan nå at ske på 2 år. Hun kan forandre sig, I kan forandre jer. Måske et konpromis hvis det ikke er noget slemt..
Er det sukkerpolitik, er det rygning osv. Kunne man evt sætte nogle rammer op som alle kunne leve med? Eks ved rygning at hun kun ryger udenfor så længe barnet er der osv.
Vi forældre ( ink mig selv ved første barn) tror at kun vores måde er den rigtige, men det magiske ved en bedste er jo netop at der er andre regler og mere frihed og forkælelse..
Man skal ihvertfald passe meget på med at tage børnene som gidsel for kampe mellem forældre, så med mindre jeres barns sundhed, trivsel eller sikkerhed er i fare bør I virkelig tænke jer godt om..
har sjældent selv behov for pasning men mine 2 store børn hvor den mindste er 4 sover i hvertfald 2 gange om måneden hos deres morfar. Server noget de elsker og selv spørger om. Min mindste er for lille til at min far selv er tryg ved overnatning men det kommer jo nok.. Deres bånd til deres morfar er ganske unik og tæt.
Jeg holder meget på at vi spiser sund i hverdagen og generelt men ved også godt at de bliver dybt forkælet hos ham og med garanti spiser usund. Men fred være med det.
Bare 1-2 timers pasning uden mor og far skaber et bånd og en relation der er ganske særlig. Og det skabes bare bedre når mor og far ikke er der.
Mht til værelset. Du skriver selv flere gange at du har nævn at du ikke har behov for pasning, men da I ikke har sagt direkte “ du kommer aldrig til at være alene med ...” kan I ikke forvente hun ved det. Hun tænker nok som mange herinde at det kommer nok senere. Tror ikke hun presser med vilje. Hun glæder sig bare. Desværre for hende har I ikke meldt tydeligt ud at hun åbenbart glæder sig forgæves.
Anmeld
Citér