Anonym skriver:
Jeg bliver nødt til at høre andre mødres mening.. Min kærestes mor har lavet et værelse til vores barn, er HELT værelse med udstyr. Vi ser hende 1 gang om måneden ca.. vores barn er kun 4 måneder gammel.
Hun kommer heller ikke til at passe vores barn på noget tidspunkt. Jeg synes virkelig det er mærkeligt, at lave et værelse til sit barnebarn man ikke ser så tit eller får på besøg uden mor og far? Eller er det bare mig? 
Tænker mere om der er en bagtanke, at hun tror at hun får barnet til at overnatte osv eller om hun bare er så begejstret?
Min svigermor har også indrettet et værelse til børnebørnene. Da de var små, var der pusleplads, tremmeseng osv. Vi ser hende måske en gang om måneden, og hun passer et par gange om året. Jeg har altid syntes, at det var luksus, at hun afsatte et rum til børnebørnene, og jeg har taget det spm et udtryk for hendes engagement.
Må jeg spørge, hvorfor farmor aldrig vil komme til at passe jeres barn? Og ved hun, at det aldrig kommer på tale? For i modsat fald tror jeg, at mange bedsteforældre ville tage det som en sevfølge, at de må passe.
Hvis der er misbrug eller andet, så giver det jo rigtig god mening, men ellers er det min erfaring, at bedsteforældre og børnebørn særligt knytter bånd, når forældrene ikke er til stede.
Anmeld
Citér