Anonym skriver:
Ja helt klart, det er det nok bare..
Hun har bare været RIGTIG meget indenover og negligeret vores ønsker om opdragelse. Da hun tilbød at hente vores barn 3 gange om ugen fra institution (fordi hun kan hente tidligere end os) hvor jeg sagde at det behøvede hun ikke, var vi nærmest dprlige forældre at lade vores barn være i institution når nu muligheden var det kunne blive hentet tidligere.
Vi har trukket os så vi ikke ser hende så tit, hvilket vi også hører meget for! Hun bliver sur hver gang hun får et nej og brokker sig over hun aldrig får lov. Når vi er der og baby græder, vil hun trøste selvom jeg siger til hende at h*n har brug for mig så jeg tager den lige. Så bliver hun fornærmet. Det er meget af sådan ting, hvor hun presser os i hendes retning. Og pludselig havde hun lavet værelse.. tænkte bare lidt wow..
Hvor kan jeg forstå dig...
Har 2 børn, 4 og 1 år. FArmor har ikke indrettet værelse, hvilket jeg ville synes var underligt hvis hun gjorde.
Udover at blande sig i vores liv siden den ældste blev født, proppe ham med slik, købe ham med penge og gaver, blive sur hvis vi ikke gjorde som hun sagde, osv. osv., så havde hun tendens til at sige “jeg glæder mig til du kommer på ferie hos farmor i en måneds tid”. Jeg sagde at hun godt kunne glemme det og at jeg under ingen omstændigheder ville undvære mit barn så længe.
Hvis hun kunne respektere vores måde at opdrage på, og os som børnenes forældre, så kunne det evt. komme på tale, at de kom på weekendtur hos hende. Ellers ikke.
Min egen mor og far har passet min ældste med 2-3 overnatninger da jeg var i fødsel med min yngste. Ellers er han blevet passet i et par timer ad gangen. Også kun fordi min mor respekterer mine grænser.
SÅ jeg kan fuldt ud forstå dig og din kæreste. I er barnets forældre og I bestemmer.
Anmeld
Citér