Perle1 skriver:
Jeg anede ikke det med sjælen etter 3 mdr
.ja, men hub mener stadig at hun kender mig så godt at jeg ikke er moden nok. Desuden har hun ret i, at man altid kan få barn senere.. men jeg kan ikke lad3 være og tænke at, der måske var en årsag derude et eller andet sted, til at vi skal have det barn i den unge alder... som hvis det er universet der bestemmer det. Jeg fylder 21 et par mdr efter termin. Den er dat til juni
Nu skal man huske på at bare fordi man bliver gravid en gang er det ingen garanti at man bare lige bliver det næste gang..
Har flere bekendte som har ventet flere år uden der faktisk var nogen problemer med dem.. Jeg selv arbejder for at blive gravid på 5 år.. Du skal mærke efter i maven om du vil have DET her barn, og lukke alt din mor siger ude, evt hvis hun bliver ved med at presse snakke med din kæreste om der er mulighed for at flytte om til ham indtil I kan flytte i jeres fælles lejlighed, for kender godt til hvordan familie kan være meget anmasende med deres meninger og holdninger, og kun deres mening er den rigtige.. Synes faktisk også det er rigtig tarveligt af din mor at hun indirekte siger at du er uduelig og vil blive en dårlig mor..
Taget i betragtning af at I skulle have et tæt og dejligt forhold, så synes jeg godt nok hun leger lidt meget med musklerne, også bare det at hun tror hun kan forbyde dig at flytte sammen med din kæreste.. Du er 20 år.. Du har været myndig i 2 år, hun har ikke ret til at bestemme over dit liv mere end du tillader hende..
Uanset om du vælger at beholde eller få en abort, så ville jeg nok stadig flytte fra mor hvis jeg var dig.. Hendes opførsel i denne forbindelse er simpelthen ikke i orden, uanset om hun er bekymret eller prøver at beskytte dig, eller er bekymret for eget rygte. Hun underminere dig og prøver at pille ved din selvtillid
.
Stort kram herfra 
Anmeld
Citér