Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2017

L-mor

Perle1 skriver:

Tak.. min kæreste siger han vil støtte mig, uanset hvad jeg beslutter.  Men det kan man ikke bare sige. Så han er altså villig til at beholde barnet, mod sin egen vilje hvis jeg besluttet Det?

Det er virkelig svært, fordi jeg sommetider føler han ikke siger hvad han rigtig mener..

Din kæreste siger det eneste fornuftige og ordentlige, han kan. Han kan ikke sige, at han ved, at det vil være det rigtige at få barnet, for det ved han ikke og har ikke erfaringen til at sige. Og det er ikke ham, der skal stå i første geled, når din familie reagerer. Og han kan ikke sige, at du skal få en abort, for det er dig, der skal lægge krop til. 

Derfor siger han: jeg er med dig i det her. Du er desværre den, der må gå forrest i det her valg. Og jeg går lige bag dig og bakker dig op.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Tak.. min kæreste siger han vil støtte mig, uanset hvad jeg beslutter.  Men det kan man ikke bare sige. Så han er altså villig til at beholde barnet, mod sin egen vilje hvis jeg besluttet Det?

Det er virkelig svært, fordi jeg sommetider føler han ikke siger hvad han rigtig mener..

Sådan tror jeg ikke du skal tolke det.

Han prøver bare at være forstående .. Hvis han sagde du skulle få en abort, ville det jo os være rimelig ledt. Tror bare ikke han vil presse dig derfor siger han sådan 

Anmeld Citér

14. december 2017

Perle1

Sådan tror jeg ikke du skal tolke det.

Han prøver bare at være forstående .. Hvis han sagde du skulle få en abort, ville det jo os være rimelig ledt. Tror bare ikke han vil presse dig derfor siger han sådan 

Min mor lytter  slet  ikke.. Vi kom op og skændes rigtig meget. Nu truer hun mig med at jeg ikke må flytte sammen med min kæreste. Hvad fuck gør  Jeg??

Anmeld Citér

14. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Min mor lytter  slet  ikke.. Vi kom op og skændes rigtig meget. Nu truer hun mig med at jeg ikke må flytte sammen med min kæreste. Hvad fuck gør  Jeg??

Du er myndig! Det er ikke hendes valg! Sæt foden ned ven! Du er voksen nu, vis hende det! ❤️

Anmeld Citér

14. december 2017

Mille123

Perle1 skriver:

Det bestemmer din mor jo ikke - bor du stadig hjemme? Og frygter du at hun vil slå hånden af dig? Bor hun sammen med din far og hvad siger han evt til det?

Anmeld Citér

14. december 2017

Rikkemor89

Perle1 skriver:

Det kan hun da ikke bestemme om du må..

Du er altså 20år..

Det kan hun ikke bestemme..

Anmeld Citér

14. december 2017

Perle1

Mille123 skriver:

Det bestemmer din mor jo ikke - bor du stadig hjemme? Og frygter du at hun vil slå hånden af dig? Bor hun sammen med din far og hvad siger han evt til det?

Jeg har et meget tæt forhold til min mor. Ja, jeg bor stadig hjemme. Og ja jeg er virkelig bange for de slår hånden af mig.  

Anmeld Citér

14. december 2017

Mille123

Perle1 skriver:

Jeg har et meget tæt forhold til min mor. Ja, jeg bor stadig hjemme. Og ja jeg er virkelig bange for de slår hånden af mig.  

Men det er jo åbenbart ikke mere tæt end hun kan kræve af dig at du skal have en abort til trods for at det lyder som om du ikke ønske dette. - er det ikke muligt at bilde hende ind st du er i uge 13 og at du derfor har fået afslag på abort, således at det er ude af dine hænder? - jeg er klar over at det måske ikke er lige så nemt for dig at løsrive dig da der kan være noget kulturforskel jeg ikke kender til i forhold til at miste familierelationer - men jeg kan kun sige at min mor ikke skulle true mig mod min vilje. Men forstår godt det er træls for dig.

Anmeld Citér

14. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Så tror jeg det er på tide at ændre jeres forhold. Vis hende hvordan hun skal behandle dig.

Hvis de slår hånden af dig fordi du vil føde dit barn, så lad dem om det. Du kommer til at få noget der er 1000 gange mere værd. Du vil aldrig fortryde dit barn tro mig

Du er 20 år, hvis du vil ha dit barn så kæmp for det. Det er prisen værd

Anmeld Citér

14. december 2017

Carina:-)

Jeg har for 1000 år siden stået som dig.

Meget ung og meget alene med en positiv test..

Jeg var for langt henne til abort og alle mente jeg skulle søge senabort.

Det ville jeg ikke og min kæreste og jeg fik en lille dreng.

Det er rocker hårdt at skulle være forældre imens man er meget ung.

Vi var 16 og 17 da vores liv blev rodet rundt af en positiv test og jeg ville lyve hvis jeg sagde det har været let.

Men det har de 2 senaborter jeg har fået pga sygdom heller ikke været.

Det vigtigste er at du husker at du og din kæreste bestemmer.

Der er et godt sikkerhedsnet her i landet der tager hånd om unge der får børn. 

Og det er også hjælp til muslimske unge der har det svært pga deres forældre.

Du skal ikke lade dig presse hverken til abort eller barn.

Synes der lyder som om du tænker over dine muligheder og du skal nok finde ro med din beslutning 

Du skal bare vide st senabort er ikke noget man bare får. Og slet ikke efterhånden som fostret vokser.

Så hvis det her det du ønsker er det på tide st få lægen indover.

Held og lykke med din beslutning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.