Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Abracadabra skriver:

Jeg er helt enig.

Jeg er fx også af den overbevisning, at kvinder, der får omskåret deres uskyldige småbørn, er faktaresistente børnemishandlere, der bør have skåret skamlæberne af i en bedøvelse af Panodil og sukkervand, mens de er spændt fast på et bord. Det forbeholder jeg mig også retten til at sige/skrive.

Enig! Jeg også imod omskræring af kvinder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2017

Meandu

Meandu skriver:

Jeg har stået i præcis samme situation som dig. Jeg blev gravid som 19 årige. Kommer også fra et andet land, og der er det heller ikke acceptabelt at man får børn uden for ægteskabet. Og slet ikke som 19 årig.  Jeg turde faktisk ikke fortælle det til mine forældre. Jeg vidste at jeg vil have en abort. Jeg var lige begyndt at læse og vidste at jeg ikke kunne give det barn alt hvad barnet havde brug for. Var slet ikke moden nok til det. Rigtig mange fortryder deres abort  jeg har aldrig fortrudt den  jeg tænker stadig på det nogle gange, men ved at det var det rigtige valg for mig dengang. Havde jeg været over de 12 uger henne så ville jeg sikkert har beholdt barnet. Synes faktisk at det er noget andet at få abort efter de 12 uger. 

Jeg synes at DU skal mærke efter hvad DU vil. Ikke hvad din mor, din religion eller din nabo synes. Hvis du er i tvivl,så vil du højst sandsynligt fortryde abort. 

Jeg forstår udmærket dit dilemma, men det er dig der skal leve med det valg for altid. hvornår skal du scannes? Hvis det er om lang tid så kan du altid selv betale for en scanning, og finde ud af hvor langt du er henne. 

Held og lykke. 

Mente i næsten samme situation ❤️

Anmeld Citér

14. december 2017

Abracadabra

Aisha skriver:

Jeg går ind for ligestilling. Hverken piger eller drenge skal skæres i deres kønsorganer uden samtykke. Begge ting er børnemishandling. 

Anmeld Citér

14. december 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor og meget mere skriver:

Dét har du. Men overvej, hvilken debatkultur, du ønsker. Synes du også, det ville være helt fint, hvis folk med racistiske holdninger omtalte muslimer med grove ord herinde? 

Det sker også. Jeg sagde min mening og holder stadig ved den. Jeg mener det er mord hvis man afslutter en graviditet hvis barnet er sundt og rask. 

Anmeld Citér

14. december 2017

Abracadabra

Abracadabra skriver:

Jeg går ind for ligestilling. Hverken piger eller drenge skal skæres i deres kønsorganer uden samtykke. Begge ting er børnemishandling. 

Og dem, der mener noget andet, bør foregå med et godt eksempel og få fjernet deres skamlæber i en bedøvelse af Panodil og sukkervand.

Anmeld Citér

14. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Aisha skriver:

Men du er for børnemishandling af drenge ?

Anmeld Citér

14. december 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hck skriver:

Men du er for børnemishandling af drenge ?

Har jeg skrevet det?  

Anmeld Citér

14. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aisha skriver:

Har jeg skrevet det?  

Ja! 

https://www.baby.dk/debat/242373pi1/gode-raad/omskaering-af-dreng.aspx

Citater af dig: “Sidder lige på arbejde og får fri snart skriver lige i aften. Min søn er 3,6 år og stadig ikke omskåret. Det bliver han snart. ( meget normalt at de bliver omskåret ved 3 års alderen hos os Tyrkere) du er også velkommen til at skrive privat.”

”Hvor er det bare synd for dit barn der skal have et klamt forhud på sit penis. : ) dit svar kan hurtig vendes om.”

Og så den rigtigt sjove:”Hvad med at lære dig selv og respektere andre folk og deres valg ?” - host, host. Abort? 

Anmeld Citér

14. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Har jeg skrevet det?  

Ne.j, det har du ikke, det er jo derfor at jeg spørg dig . Fik lige nærlæst, det har du jo så åbenbart i tidligere debatter 

Anmeld Citér

14. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Hck skriver:

Nej, det har du ikke, det er jo derfor at jeg spørg dig 

Se min kommentar over din. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.