Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2017

Perle1

Mor11 skriver:

Hun opfører sig som et barn. Og hun er total respektløs. Godt du flytter meget snart. Jeg vil klart opfordre dig til at flytte ind hos kæresten indtil i overtager jeres lejlighed. Din mor er da et giftigt og negativt selskab for dig lige nu. 

Ja, det tænker jeg.. Jeg betaler gerne noget for at bo  hos min svigerforældre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Perle1

Mille123 skriver:

Hun skal nok blive god igen. Tager du stadig til Sverige nu hvor du har besluttet af beholde?

Ja. Men jeg siger bare til det personale der nu er at jeg har ombestemt mig. 

Jeg var nødt til ar tage med. Min far ved det også nu og han stod derhjemme og pressede.

Anmeld Citér

20. december 2017

Mille123

Perle1 skriver:

Ja. Men jeg siger bare til det personale der nu er at jeg har ombestemt mig. 

Jeg var nødt til ar tage med. Min far ved det også nu og han stod derhjemme og pressede.

Åh ja det var i går ik? Hvordan har du det nu, er du lettet?

Anmeld Citér

23. december 2017

Perle1

Igår var vi til NF. Det så rigtig fint ud konstaterer jordemoder.  Det var guld værd at se minkærestes store smil da fosteret blev skannet. Det var særlig livligt i går oghoppede frem og tilbage , sparkede og strakte bege ben fem. Jeg lider meget af kvalme og madlede. Samt kaster op en del.men det erhelt klart det værd når man har et aktivt og sundt foster

Anmeld Citér

23. december 2017

Perle1

Jeg har fortalt det til min søster. Hun råbte og skreg af  mig og jeg bed ikke hvad.  Er sgu lidt bange når mine forælde kommer hjem om lidt. Min søster blander sig i alle mine ting. frygter jeg bliver smidt ud hjemmefra.

Anmeld Citér

23. december 2017

Mille123

Perle1 skriver:

Jeg har fortalt det til min søster. Hun råbte og skreg af  mig og jeg bed ikke hvad.  Er sgu lidt bange når mine forælde kommer hjem om lidt. Min søster blander sig i alle mine ting. frygter jeg bliver smidt ud hjemmefra.

Kan du ikke tage hjem til din kæreste, og har Du planer om at flytte for dig selv?

Anmeld Citér

23. december 2017

Perle1

Mille123 skriver:

Kan du ikke tage hjem til din kæreste, og har Du planer om at flytte for dig selv?

Flytter til februar med min kæreste

Anmeld Citér

23. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Tag en dyb indånding og beslut dig for at tage den næste tid frem til februar, hos din svigerfamilie. 

Det er simpelthen spild af energi og et stressmoment uden lige at du befinder dig bland mennesker der ikke vil andet end at kritisere din beslutning. Du er over abortgrænsen og du HAR besluttet dig. Der er intet mere de kan sige eller gøre.

Anmeld Citér

24. december 2017

Kurt_H

Smølfine123 skriver:

Du skal gøre hvad der er rigtig for dig.... men hvis du vælger abort er du en morder...??!??

det er ikke ulovligt ar få en abort. Og det kan af de fleste ikke sidestilles med mord. Det er upassende at skrive i så svær situation somTS er i. 

TS skriver heller igen steder, at de har haft ubeskyttet sex. Det kan være et uheld. 

Det at køre bilens tank tom for benzin/diesel er et uheld 

Hvorimod sex er et tilvalg som man er to om at bestemme sig for 

Når man vælger en abort, så er der i Danmark nogle regler for hvornår fosteret bliver til et individ og derfor kan betegnes til at være et drab.

At få en abort efter et seksuelt overfald gør ikke nogen til morder, da det i den grad er en ubehagelig oplevelse som sætter dybe spor... skulle den kvinde så tilmed mindes om det via et barn ?

Anmeld Citér

24. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kurt_H skriver:

Det at køre bilens tank tom for benzin/diesel er et uheld 

Hvorimod sex er et tilvalg som man er to om at bestemme sig for 

Når man vælger en abort, så er der i Danmark nogle regler for hvornår fosteret bliver til et individ og derfor kan betegnes til at være et drab.

At få en abort efter et seksuelt overfald gør ikke nogen til morder, da det i den grad er en ubehagelig oplevelse som sætter dybe spor... skulle den kvinde så tilmed mindes om det via et barn ?

Det giver ingen mening. Et kondom, der springer eller en glemt p-pille er lige så meget et uheld som at tage det TILVALG at sætte sig i bilen og køre tør for benzin - og der er ingen advarselslamper, der lyser under sex, hvorimod bilens instrumentbræt gerne skulle “fortælle”, at der mangler benzin. 

Når man vælger en abort, kan der aldrig juridisk blive tale om et drab, da man også ved bevilliget senabort har loven på sin side. Og der skelnes altså ikke mellem kvinder, som er blevet voldtaget, og kvinder, som af andre årsager får bevilliget en sen abort, så aborten for de sidstes vedkommende betegnes som mord, mens de første ikke gør. Handlingen er den samme, og mord er det ikke. Det kan højst være din personlige, moralske holdning, at det forholder sig sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.