Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2017

Perle1

Tillykke med valgret OG med forlovelsen

Tusinde tak ! Det er noget af en jule gave  for mine forældre at fortælle det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2017

Perle1

Lille opdatering. I dag er dagen før den samtale min mor har lavet  om abort på den svenske klinik. 

Her til aften har jeg prøvet og forklare hende mine tanker omkring det her. Men hun er udenforstående og skriger og råber. Jeg ville ønske jeg havde planlagt noget så jeg ikke skulle sove hjemme i dag, men kunne have sovet ude. Min kæreste er dog helt i Frederikshavn for at se ishockey. 

Nu er min tænke at jeg i morgen tidlig sniger mig ud af huset og møder ind på hospitalet. I stedet for at tage med hende. Men ja ak  jeg hader vi skal være uvenner

Anmeld Citér

19. december 2017

Tommelise

Perle1 skriver:

Lille opdatering. I dag er dagen før den samtale min mor har lavet  om abort på den svenske klinik. 

Her til aften har jeg prøvet og forklare hende mine tanker omkring det her. Men hun er udenforstående og skriger og råber. Jeg ville ønske jeg havde planlagt noget så jeg ikke skulle sove hjemme i dag, men kunne have sovet ude. Min kæreste er dog helt i Frederikshavn for at se ishockey. 

Nu er min tænke at jeg i morgen tidlig sniger mig ud af huset og møder ind på hospitalet. I stedet for at tage med hende. Men ja ak  jeg hader vi skal være uvenner

Det lyder rigtig svært. Kan du ikke tage hen til en veninde ?

Anmeld Citér

19. december 2017

Perle1

Tommelise skriver:

Det lyder rigtig svært. Kan du ikke tage hen til en veninde ?

Nej desværre ikke. De bor rigtig tæt på os, så min mor vil nok bare følge med.

Jeg har sat mig væk fra hende med nogle bøger. Lige nu er der fred.

Anmeld Citér

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Uanset, kan hun jo ikke tvinge dig ind i en bil og med til Sverige. Du er et voksent menneske men hun lyder ikke til at have fattet den del endnu. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Perle1

Mor11 skriver:

Uanset, kan hun jo ikke tvinge dig ind i en bil og med til Sverige. Du er et voksent menneske men hun lyder ikke til at have fattet den del endnu. 

Ja, det har du helt ret i.

Anmeld Citér

19. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Jeg synes du skal pakke en taske og tage hjem til kæresten imorgen og blive der.

Du har slet ikke brug for at leve i det som din mor kan tilbyde dig. Du fortjener respekt fra din mor uanset hvilke valg du tager her i livet.

Anmeld Citér

20. december 2017

Perle1

Nu har min mor sagt at hun måske  ikke gider se mig hvis jeg beholder barnet...

Jeg ved hun nok bliver god igen, men føler mig samtidig egoistisk?Men ingen abort til mig.

Anmeld Citér

20. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Jeg ved hun nok bliver god igen, men føler mig samtidig egoistisk?Men ingen abort til mig.

Hun opfører sig som et barn. Og hun er total respektløs. Godt du flytter meget snart. Jeg vil klart opfordre dig til at flytte ind hos kæresten indtil i overtager jeres lejlighed. Din mor er da et giftigt og negativt selskab for dig lige nu. 

Anmeld Citér

20. december 2017

Mille123

Perle1 skriver:

Hun skal nok blive god igen. Tager du stadig til Sverige nu hvor du har besluttet af beholde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.