Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2017

Perle1

AnoMom skriver:

Præcis. Tingene hænger slet ikke sammen på nogen måde. Men fair nok. Hvis man får et kick ud af det. Så kan jeg tænke mit.

Så  er det godt at jeg heldigvis kender til sandheden jeg forstår ikke i bliver ved med at skrive herinde når I alligevel mistænker mig for at lyve. Det  siger også en del om jer Haha.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2017

AnoMom

Perle1 skriver:

Så  er det godt at jeg heldigvis kender til sandheden jeg forstår ikke i bliver ved med at skrive herinde når I alligevel mistænker mig for at lyve. Det  siger også en del om jer Haha.

Du er meget kæk af en der står i den form for krise må man sige  

Anmeld Citér

17. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMom skriver:

Du skrev for 3 dage siden du er 11+6. Så er du jo ikke 13 uger henne nu. Endnu engang oplysninger der ikke hænger sammen  

Hvis ret nu skal være ret, så skriver ts at hun gik ind i 13. Uge lørdag - hvilket er rigtig nok hvis hun var 12+1 der (må det være hvis 11+6 var torsdag)

men jeg synes også selve tankerne, hvilke overvejelser der bliver gjort og hele mor-scenariet er ret vildt for en 20årig.. enten er ts slet ikke så moden som jeg startede med at antage, eller også er det en and. I dont know. Men når et sommerjob overhovedet er med i overvejelserne om for/imod fx, så tror jeg bare jeg står af med de gode råd  

Anmeld Citér

17. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Der er bare Det, at jeg også har et sommer job i zoologisk have. Jeg har været rigtig glad for det. Men hvis jeg beholder barnet så føder jeg i juli måned.. 

Og så er det  naturligvis lidt svært at passe hvis jeg skal på barsel os.. selvom min kæreste siger han godt vil tage barsel nogle måneder.. tænker jeg den har bedst at moren er hjemne. I forhold til når  den skal have mælk. Så findes der selvfølgelig en  bryst- mælke  pumpe..

Forstår eg det rigtigt. Du vil få en abort så du kan beholde et midlertidig SOMMER job? What??

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Forstår eg det rigtigt. Du vil få en abort så du kan beholde et midlertidig SOMMER job? What??

Nej,  det var ikke hvad jeg mente. 

Jeg mente at vi (jeg og kæresten)  ville være tilbøjelig til at få en senabort i Sveige, hvis det viste sig at barnet til NF- skanningen var i risiko for at få downs syndrom eller en anden komplikation. Da vi begge ikke er klar til opgaven med et barn der er ekstra krævende, som det kan være med downs syndrom ( de svære tilfælde)

Jeg opdagede jo graviditeten sent. Og jeg har ikke haft mulighed for at tage folinsyre som sundhedsstyrelsen anbefaler man gør fra uge 1-10

Derfor er jeg også bekymret. 

Naturligvis er jeg lidt bekymret for at jeg mister mit job ved siden af studiet. Men kunne aldrig finde på at slå fosteret ihjel pga et sommerjob.

Anmeld Citér

17. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Jeg mente at vi (jeg og kæresten)  ville være tilbøjelig til at få en senabort i Sveige, hvis det viste sig at barnet til NF- skanningen var i risiko for at få downs syndrom eller en anden komplikation. Da vi begge ikke er klar til opgaven med et barn der er ekstra krævende, som det kan være med downs syndrom ( de svære tilfælde)

Jeg opdagede jo graviditeten sent. Og jeg har ikke haft mulighed for at tage folinsyre som sundhedsstyrelsen anbefaler man gør fra uge 1-10

Naturligvis er jeg lidt bekymret for at jeg mister mit job ved siden af studiet. Men kunne aldrig finde på at slå fosteret ihjel pga et sommerjob.

Det betyder ikk noget. Du er kun i uge 12 jo

Du siger jo du har været til scanning? Der ville de kunne se det.

Er den her tråd en joke? Synes det bliver mere og mere underligt

Anmeld Citér

17. december 2017

Mysonsmama

Perle1 skriver:

Desuden tager man folinsyre for rygmarvs brok. Ikke dawn syndrom 

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Mysonsmama skriver:

Det betyder ikk noget. Du er kun i uge 12 jo

Du siger jo du har været til scanning? Der ville de kunne se det.

Er den her tråd en joke? Synes det bliver mere og mere underligt

Okay, det vidste jeg ikke. Jeg har læst at man til nakke folds skanningen først ville få mere afvide.

De sagde at fosteret så fint ud..

Den skanning jeg var til, var ikke en NF.

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

Hvis ret nu skal være ret, så skriver ts at hun gik ind i 13. Uge lørdag - hvilket er rigtig nok hvis hun var 12+1 der (må det være hvis 11+6 var torsdag)

men jeg synes også selve tankerne, hvilke overvejelser der bliver gjort og hele mor-scenariet er ret vildt for en 20årig.. enten er ts slet ikke så moden som jeg startede med at antage, eller også er det en and. I dont know. Men når et sommerjob overhovedet er med i overvejelserne om for/imod fx, så tror jeg bare jeg står af med de gode råd  

Rigtigt hvis det var tilfældet. Men ret er ikke ret her. For hun siger hun er 13+6 på fredag og det kan hun jo ikke være hvis hun er 12+1 nu  

Jeg er helt enig. Umodenhed eller trolling. Håber næsten det er en troll grundet umodenheden :/

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Desuden tager man folinsyre for rygmarvs brok. Ikke dawn syndrom 

Okay, det vidste jeg ikke helt.

Tak for alle der har skrevet i denne tråd, og nogle delt sin egen personlige historie.

Jeg kan sige at kærestens mor højest sandsynlig heller ikke støtter op om dette

Så det bliver op ad bakke. Vi snakker fortsat sammen jeg og kæresten, men det er sgu svært uden støtten.

Er sikker på vi klarer det her, og mon ikke forældrene støtter  på et tidspunkt. Jeg vil ikke opdatere herinde mere..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.