Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Der er bare Det, at jeg også har et sommer job i zoologisk have. Jeg har været rigtig glad for det. Men hvis jeg beholder barnet så føder jeg i juli måned.. 

Og så er det  naturligvis lidt svært at passe hvis jeg skal på barsel os.. selvom min kæreste siger han godt vil tage barsel nogle måneder.. tænker jeg den har bedst at moren er hjemne. I forhold til når  den skal have mælk. Så findes der selvfølgelig en  bryst- mælke  pumpe..

Dit sommerjob i zoo er da fløjtende ligegyldigt? Der kommer masser af somre hvor du kan jobbe lidt i zoo henover sommerferien fra studiet.

jeg begynder også at tænke at det hele lyder lidt funky. Har du talt med din kæreste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2017

Perle1

Mor11 skriver:

Dit sommerjob i zoo er da fløjtende ligegyldigt? Der kommer masser af somre hvor du kan jobbe lidt i zoo henover sommerferien fra studiet.

jeg begynder også at tænke at det hele lyder lidt funky. Har du talt med din kæreste? 

Funky? Hvordan

Ja men nu mangler han at fortælle det til sin  mor. Han har ikke rigtig fortalt noget fordi vi selv skulle døje det her.. Vi har besluttet os for at vente  til efter nakkefolds skanningen som jeg har pp fredag.. Vi er enige om at hvis der er noget galt med fosteret så vil vi få en abort i udlandet. Jeg har ikke vidst til graviditeten før jeg var i 13 uge. Så jeg har ikke spist de anbefalet folinsyre fx. 

Og så er jeg også lidt bange for det økonomiske. Det er jo min kæreste med sin elevløn der skal trække et tungere læs. Jeg er på SU. Så er der selvfølgelig et forsørger tillæg på når man føder.

Anmeld Citér

17. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Funky? Hvordan

Ja men nu mangler han at fortælle det til sin  mor. Han har ikke rigtig fortalt noget fordi vi selv skulle døje det her.. Vi har besluttet os for at vente  til efter nakkefolds skanningen som jeg har pp fredag.. Vi er enige om at hvis der er noget galt med fosteret så vil vi få en abort i udlandet. Jeg har ikke vidst til graviditeten før jeg var i 13 uge. Så jeg har ikke spist de anbefalet folinsyre fx. 

Og så er jeg også lidt bange for det økonomiske. Det er jo min kæreste med sin elevløn der skal trække et tungere læs. Jeg er på SU. Så er der selvfølgelig et forsørger tillæg på når man føder.

Funky - underligt. 

Det virker enormt mærkeligt på mig at en 20årig kvinde har sit sommerjob med i overvejelserne for om hun skal have en senabort eller ej. 

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Funky - underligt. 

Det virker enormt mærkeligt på mig at en 20årig kvinde har sit sommerjob med i overvejelserne for om hun skal have en senabort eller ej. 

.. måske. Men det er nok mest fordi at jeg ikke er stolt ar min opsparing og sådan . Hvis jeg beholder barnet så er vi lidt afhængige af staten. Ved der er mange der er det. Men ja det er også lidt mærkeligt. Føler jo det er staten der forsøger barnet også.

Men Ja, vi er begge mest til at beholde det..

Anmeld Citér

17. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

.. måske. Men det er nok mest fordi at jeg ikke er stolt ar min opsparing og sådan . Hvis jeg beholder barnet så er vi lidt afhængige af staten. Ved der er mange der er det. Men ja det er også lidt mærkeligt. Føler jo det er staten der forsøger barnet også.

Men Ja, vi er begge mest til at beholde det..

Staten? Hvordan? Er du ikke på SU uanset om du får barn eller ej? 

Og helt ærligt. I har købt en lejlighed. Jeres økonomi kan ikke være helt i skoven  

Anmeld Citér

17. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Perle1 skriver:

Der er bare Det, at jeg også har et sommer job i zoologisk have. Jeg har været rigtig glad for det. Men hvis jeg beholder barnet så føder jeg i juli måned.. 

Og så er det  naturligvis lidt svært at passe hvis jeg skal på barsel os.. selvom min kæreste siger han godt vil tage barsel nogle måneder.. tænker jeg den har bedst at moren er hjemne. I forhold til når  den skal have mælk. Så findes der selvfølgelig en  bryst- mælke  pumpe..

Du vil ikke drømme om at forlade dit spædbarn for at passe et sommerjob. Jeg tror ikke, du har nogen fornemmelse af, hvad det omfatter at få et barn. 

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Du vil ikke drømme om at forlade dit spædbarn for at passe et sommerjob. Jeg tror ikke, du har nogen fornemmelse af, hvad det omfatter at få et barn. 

Jo det har jeg..og jeg har og så en kæreste der højest sandsynligt skal tage en god del af barslen. 

Kan godt se at jeg ikke kan arbejde i sommeren når jeg lige har født. Men sådan er det.

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Undskyld. Men er jeg den eneste der begynder at tænke troll? :/

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Det er jeg nu ikke :-) jeg skriver herinde og du kan ligeså vel lade være og gå ind og læse med.

Jeg har ikke så mange jeg kan diskutere det her med i det virkelige liv desværre. Så jeg er nødt til at ty  til det her 

Anmeld Citér

17. december 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Nope. Tænker det samme specielt da hun likede mit (indrømmet) temmelig kritiske indlæg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.