Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2017

Perle1

Flomama skriver:

Nope. Tænker det samme specielt da hun likede mit (indrømmet) temmelig kritiske indlæg 

Likede ved en fejl har ikke lige fået det rettet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Nope. Tænker det samme specielt da hun likede mit (indrømmet) temmelig kritiske indlæg 

Altid noget det ikke kun er mig der tænker sådan. 

Hvis man er så langt henne. Ville man så ikk få en slut NF tid først og fremmest? 

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

AnoMom skriver:

Hvis man er så langt henne. Ville man så ikk få en slut NF tid først og fremmest? 

Hvad mener du helt præcist? Jeg fik besked torsdag jeg var 13 uger henne. Fredag i næste uge skal jeg til en NF  skanning.

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Perle1 skriver:

Hvad mener du helt præcist? Jeg fik besked torsdag jeg var 13 uger henne. Fredag i næste uge skal jeg til en NF  skanning.

Der skulle stå akut Nf tid. 

Hvis du fik st vide du var 13 uger henne i torsdags. Så er du over NF tiden hvor nakkefoldsscannet kan måles. Vil mene du havde fået akut tid så du ikk skulle vente over en uge. 

Sorry jeg køber den ikke

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Der skulle stå akut Nf tid. 

Hvis du fik st vide du var 13 uger henne i torsdags. Så er du over NF tiden hvor nakkefoldsscannet kan måles. Vil mene du havde fået akut tid så du ikk skulle vente over en uge.

Sorry jeg køber den ikke

Hov jeg kom først 13. Uge lørdag.

Så jo jeg fik afvide ad hospitalet at jeg kunne få en scanning til og med 13+6.. altså kan jeg få den sidste dag  Jeg er besøgende ligeglad med om du tror det eller ej. Det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er skam ærlig 

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Så jo jeg fik afvide ad hospitalet at jeg kunne få en scanning til og med 13+6.. altså kan jeg få den sidste dag  Jeg er besøgende ligeglad med om du tror det eller ej. Det kan jeg ikke bruge til noget. God aften til dig surmule.

Sorry jeg køber den stadig ikke. Og jeg er bestemt ikke sur. Der skal mere til

Anmeld Citér

17. december 2017

Perle1

Sorry jeg køber den stadig ikke. Og jeg er bestemt ikke sur. Der skal mere til

I orden det må være din egen sag.

Glæder mig til der kommer mere styr på det.

Anmeld Citér

17. december 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Jo det lyder alt for mærkeligt. Hvad med vandre journal og blod prøver?

Og så tage en til nakke fold scanning uden at have besluttet om den skal beholdes for så at tage til Sverige at få en abort hvis der er noget galt. Arh vel.. Når ja os så midt i det hele skal hun også med sin mor til en scanning i Sverige. Hold da magle

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Jo det lyder alt for mærkeligt. Hvad med vandre journal og blod prøver?

Og så tage en til nakke fold scanning uden at have besluttet om den skal beholdes for så at tage til Sverige at få en abort hvis der er noget galt. Arh vel.. Når ja os så midt i det hele skal hun også med sin mor til en scanning i Sverige. Hold da magle

Præcis. Tingene hænger slet ikke sammen på nogen måde. Men fair nok. Hvis man får et kick ud af det. Så kan jeg tænke mit.

Anmeld Citér

17. december 2017

AnoMom

Perle1 skriver:

Så jo jeg fik afvide ad hospitalet at jeg kunne få en scanning til og med 13+6.. altså kan jeg få den sidste dag  Jeg er besøgende ligeglad med om du tror det eller ej. Det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er skam ærlig 

Du skrev for 3 dage siden du er 11+6. Så er du jo ikke 13 uger henne nu. Endnu engang oplysninger der ikke hænger sammen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.