Anonym skriver:
Tak for et pænt svar
..
Forstår udemærket hvad du mener, og det eneste jeg hele tiden har efterlyst fra ham er han siger fra overfor sin mor og kommer lidt ind i kampen istedet for bare at se til jeg bliver behandler så dårligt. Det er det eneste. Men han gør ikk sige noget til hende fordi så blir hun sur og fryser ham ude.
Jeg kunne sagtens tage med og bare være der men problemet er jeg ikke MÅ. Jeg er absolut ikke velkommen og de SKAL komme, uden mig.
Desuden kan hun ikke lade vær at fortælle løgne og snakke dårligt om mig når de er sammen, derfor gider han ikke se hende for han gider ikk høre på det.
han synes også selv hun har været rigtig led og har ikke ville se hende i snart et halvt år, og det ikke noget jeg har fået ham til.
Jeg ved bare jeg ikke kan have et forhold på den her måde hvor han bare ser den anden vej hvis en af hans nærmeste træder på mig som en dørmåtte..
Så kan jeg godt se, at du/I er låst lidt fast.
Jeg har selv haft et familiemedlem meget tæt på som sagde ufattelig grimme ting om mig, fortalte historier hvor jeg slet ikke kunne genkende mig selv. Jeg vidste den person skulle have noget med min datter at gøre og jeg frygtede for, hvad han kunne finde på at sige til hende. Men jeg vidste for min mands skyld, så skulle hun selvsagt have lov.
Jeg måtte derfor arbejde med mig selv, og forstå min datter elsker mig, min datter er tryg ved mig og ved hun godt må spørge om alt, også om jeg er et dumt svin. Når jeg valgte åbenheden (ikke om den person for hvorfor skulle jeg dog gå ned på det niveau) over hele spektret, når jeg valgte intet var forbudt at spørge mig om, så kunne jeg også trække vejret dybt og vide, intet skal få lov at vende min datter imod mig.
Men ærligt, jeg frygtede noget der ikke skete. Personen elsker min datter højt nok, og vil derfor ikke gøre hende ondt ved at sige noget ondt om det menneske hun elsker så højt, nemlig mig.
Måske farmor vil elske jeres søn så højt så hun ikke vil gøre ham ondt. Og ellers gør jer til to som hun ikke kan rumme fordi I ikke er som hende. For kun at din kæreste vælger sin mor fra, kan gøre hun ikke skal se din søn. Og du har et eller andet sted valet nu, skal hun se jeres søn mens du og din kæreste stadig er et par eller skal hun se ham når han er på samvær hos din kæreste? Det er egentlig dig der står med den magt lige nu, men du står ikke med magten til at holde jeres søn væk fra sin farmor hele hans liv.