Tommelise skriver:
Ja heldigvis kan man jo sige - lægeløftet om at redde liv trumfer jo heldigvis religiøse overbevisninger.
Det vidste jeg faktisk godt.
Det er bare så svært at forstå, at forældre kan mene, at det er bedre, at barnet dør, end at det modtager blod.
Her er jeg enig med dig Tommelise, jeg kan virkelig ikke forstå folk som hellere ønsker deres børn skal dø end at få blod, men jeg tror ikke det er alle JV'er som går lige meget op i det.

Min venindes datter gik f.eks. i en dagpleje hvor der var en JV'er af forældre, du kunne overhovedet ikke mærke det på dem og de var både med til juleafslutning i legestue og en fredag dagplejemoren holdte noget julehygge med æbleskiver osv. der tiltog de også.

De kom desuden også med julegave til dagplejemoren til trods for de var JV, dagplejemoren gav også julegaver til børnene, det måtte den her pige også gerne få, bare de ikke kaldte det en julegave altså dagplejemoren pakkede det bare ind i alm. papir.

Og ikke nok med det gik de også til noget sang/salmesang i kirken hvor hun også gerne måtte være med.

Og jeg vil våge og påstå at denne mor ALDRIG ville vælge Jehova frem for hendes børn, det er 100% sikkert.
Kan virkelig ikke sætte mig ind i det, bliver helt arrig Ahaha

Man lære så meget i denne debat fantastisk.

Anmeld
Citér