Jehova????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Må jeg spørge om et lidt personligt indlæg? til jer som er JW? 

Nu gør jeg det og så må i vælge at svare eller lade vær, man må jo ikke have sex udenfor ægteskabet, meer den eneste i har haft sex med så jeres ægtefælle? Altså jeg mener mere hvor meget man gik op i det i sine teenageår 14-15-16-17 år? Hvor de fleste ofte mister deres mødom?

Undskyld hvis i synes det er for personligt.. 

Hov personligt SPØRGSMÅL ikke indlæg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hov personligt SPØRGSMÅL ikke indlæg

Jeg kendte en dreng fra indremission i mine teenageår. Han gik meget op i det. Han havde en kæreste. Men de havde ikke sex. De er gift idag  

Anmeld Citér

23. november 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg kendte en dreng fra indremission i mine teenageår. Han gik meget op i det. Han havde en kæreste. Men de havde ikke sex. De er gift idag  

Hold da op, det er  alligevel utroligt og så en dreng haahha

Anmeld Citér

23. november 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hold da op, det er  alligevel utroligt og så en dreng haahha

Jep. Han hørte også ret meget for det fra kammeraterne, men på en kærlig/drillende måde  

Anmeld Citér

23. november 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Abracadabra skriver:

Men børn får IKKE lov til at dø af blodmangel, mens lægen kigger på. Så bliver forældrene frakendt forældremyndigheden, og barnet får blod. 

Det vil sige at i har bemyndigelse til at, i meget akutte situationer, at gå ind og lave en "straks" overtagelse af forældremyndigheden uden noget papir nusseri først ?. 

Og hvad med hensyn til knoglemarvstransfusion  må man som forældre godt sige nej til at barnet for sådan en, hvis i vurdere at barnet vil have væsentligt højere chance for at overleve hvis det fik det ?.

Anmeld Citér

23. november 2017

Tommelise

Mor og meget mere skriver:

NGV sammenlignede nedskrivningen af Bibelen med en chef, der dikterer til sin sekretær. Chefen er Gud, sekretæren de mennesker, der har skrevet Bibelens skrifter. I mit eksempel er sekretær 1 at sammenligne med fx evangelisterne, som jo, undskyld udtrykket, forgudede Gud (og Jesus) og ikke stillede spørgsmålstegn ved deres gerninger, intentioner, visdom etc. Hér ville en kildekritisk indstillet person nok finde sandhedsværdien og troværdigheden i det skrevne større, såfremt “sekretæren” var objektiv. 

Ha ha ja nu forstår jeg bedre.

Jeg havde forvekslet dig med en anden bruger, så jeg troede, at du tilhørte JV - så jeg syntes pludselig, at du modsagde dig selv.

Men du tilhører jo netop ikke JV - så vi er jo faktisk enige.

Anmeld Citér

23. november 2017

K&S

Abracadabra skriver:

Men børn får IKKE lov til at dø af blodmangel, mens lægen kigger på. Så bliver forældrene frakendt forældremyndigheden, og barnet får blod. 

Ved du, hvad der sker efterfølgende, når barnet er færdigbehandlet. Får forældrene så forældremyndigheden igen? For det synes jeg jo på ingen måde, de fortjener. 

Anmeld Citér

23. november 2017

Sprit25

K&S skriver:

Ved du, hvad der sker efterfølgende, når barnet er færdigbehandlet. Får forældrene så forældremyndigheden igen? For det synes jeg jo på ingen måde, de fortjener. 

Jeg er faktisk mere interesseret i hvordan forældrene reagere:/

Anmeld Citér

23. november 2017

Flomama

Min mands første kæreste var jehova og de dyrkede sex. Hendes familie fandt så ud af det og det gav en frygtelig ballade, både fordi han ikke er vidne og gisp den eneste brune fyr i byen 

Forældrene slog dem op og hun rejste på (årh ordet er helt væk) i Sverige.  For god ordens skyld vilje sige hun ikke var vidne endnu, men igang med at studere og lærer om hun  ville være vidne. 

Hun var knust over min mand og hendes forhold gik i stykker og et år efter hendes Sverige tur blev hun døbt, det for mig lidt (selvom jeg ikke ved det eller var der) til at føle hun ikke helt havde et valg.. 

Anmeld Citér

23. november 2017

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Jeg er faktisk mere interesseret i hvordan forældrene reagere:/

Jeg har ikke selv stået i situationen, men jeg har hørt om forældre, der var lettede over, at andre påtvang dem det rigtige valg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.