Jehova????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2017

NGV

Elsker du Jehova højere end dine børn? 

Jehova har  givet mig mine børn.  Derfor elsker jeg ham højest. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2017

Sprit25

NGV skriver:

SJovt, min mand er tidligere vidne. Han sagde ordret hvad du sagde! 

Jeg har det enormt svært med Jehovas vidne. For mig er det en manipulererende og dobbeltmoralsk organisation, der prædiker og pådutter en hel masse. At man kan vælge sine børn fra er for mig ubegribeligt. 

For mig romantisere du vidnerne! Udelukkelse sker og nej de kommer ikke tilbage af fri vilje. De kommer tilbage grundet savn(i min optik) 

Jeg kan godt være misundelig på du tror så meget på noget, men jeg vil aldrig tro på noget højere end mine børn  

Anmeld Citér

23. november 2017

Loa

NGV skriver:

Ville du vælge en tro fremfor dine børn?

Anmeld Citér

23. november 2017

NGV

Sprit25 skriver:

Jeg har det enormt svært med Jehovas vidne. For mig er det en manipulererende og dobbeltmoralsk organisation, der prædiker og pådutter en hel masse. At man kan vælge sine børn fra er for mig ubegribeligt. 

For mig romantisere du vidnerne! Udelukkelse sker og nej de kommer ikke tilbage af fri vilje. De kommer tilbage grundet savn(i min optik) 

Jeg kan godt være misundelig på du tror så meget på noget, men jeg vil aldrig tro på noget højere end mine børn  

Jeg står selv inde for hvad jeg lige har skrevet. At din mand har sagt det samme tyder vel bare på at vi er enige?

Jeg vælger ikke at kommentere på resten af dit indlæg, da jeg føler at jeg har svaret på nok spørgsmål nu.

Hvis du tror at jeg ikke elsker mine børn inderligt højt, tror på dem, støtter dem og giver dem det dyrebareste videre som jeg har - så tager du fejl.

Hav en dejlig dag fra en mor til en anden 

Anmeld Citér

23. november 2017

Tommelise

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke helt din kommentar - er i tvivl, om du har forstået min pointe. 

Jeg mener bare, at man ikke kan vide, at alt, der står i Biblen er sandt.

Meget af det, Jesus har sagt, er jo ikke blevet noteret ned i samme nu, han har sagt det. Vi kan ikke vide, om han er citeret korrekt. 

Måske har du læst Biblen på originalsproget. Det kan jeg jo ikke vide. Alle, der har prøvet at oversætte en udenlandsk tekst, ved jo, at man ikke oversætter fuldstændig ordret. 

Anmeld Citér

23. november 2017

NGV

Loa skriver:

Ville du vælge en tro fremfor dine børn?

Se venligst det sidste indlæg jeg har skrevet til Sprit25. 

Anmeld Citér

23. november 2017

Sprit25

NGV skriver:

Jeg står selv inde for hvad jeg lige har skrevet. At din mand har sagt det samme tyder vel bare på at vi er enige?

Jeg vælger ikke at kommentere på resten af dit indlæg, da jeg føler at jeg har svaret på nok spørgsmål nu.

Hvis du tror at jeg ikke elsker mine børn inderligt højt, tror på dem, støtter dem og giver dem det dyrebareste videre som jeg har - så tager du fejl.

Hav en dejlig dag fra en mor til en anden 

Han er på ingen måde enig. Han fra sagde sig vidnerne i alder af 16 jeg er slet ulken i tvivl om hvor højt du elsker dine børn. På ingen måde, men kommer aldrig til at forstå du elsker Jehova højere. MEn ud forstår jo heller ikke mig og sådan er vores live lige smukke og lige værd

men din må også have en rigtig god dag! 

Anmeld Citér

23. november 2017

NGV

Sprit25 skriver:

Han er på ingen måde enig. Han fra sagde sig vidnerne i alder af 16 jeg er slet ulken i tvivl om hvor højt du elsker dine børn. På ingen måde, men kommer aldrig til at forstå du elsker Jehova højere. MEn ud forstår jo heller ikke mig og sådan er vores live lige smukke og lige værd

men din må også have en rigtig god dag! 

Lige præcis

Tak for det. 

Anmeld Citér

23. november 2017

Tommelise

NGV skriver:

Se venligst det sidste indlæg jeg har skrevet til Sprit25. 

Ud fra det svar, du har skrevet til Sprit, så læser jeg det sådan, at - ja du vil vælge din tro over dine børn.

Det er svært at forstå.

Anmeld Citér

23. november 2017

God-mor

Sprit25 skriver:

HØRT

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.