En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Nå alt skal simpelthen være specielt. 

Jeg er mor til en Oliver og en Christian ret så leverpostejs ordinært. 

Så med den logik er vi specielle herhjemme fordi de vi har valgt et ikke specielt navn 

Du leder kun efter diskutioner i stedet for rent faktisk at læse hvad der skrives. Så stopper her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

AnoMom

Supergirl skriver:

Jo jo, men godkendt er en god ide.. 

Men jeg synes så heller ikke at de navne de nævner er slemme, fordi de ikke lige frem relatere til noget man gør eller andet.. 

Jeg er også ligeglad med hvad med hvad man kalder sine børn, men alligevel vil jeg nok spørge; Hvorfor lige det? Og har I tænkt på fremtiden.. 

Hvilke børn/unge vil tage en seriøst, hvis man siger; Mit navn er tidseline? (jeg ville ikke kunne) 

Ja spørger. På en pæn måde. Og ikke en tilsviner som andre ville gøre. 

Hopper ud af diskutionen nu

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Du leder kun efter diskutioner i stedet for rent faktisk at læse hvad der skrives. Så stopper her. 

Velkommen til et debat forum  

spøg til side hvad mener du så med at alt skal være specielt idag? Hvis man kigger på top 10 er det da meget normale navne.

Top 3 for drenge er

Noah

William

oliver

for piger er det:

Ella 

alma 

anna. 

Syntes du de navne er særlig specielle?

hvad er det du mener jeg ikke vil læse ? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
mummitrolden skriver:

Er joken fløjet helt hen over hovedet på dig?

Nej nej.. Jeg fangede det med det samme(fik mig et godt grin), men ts leger med, så det gør jeg også... 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMom skriver:

Ja spørger. På en pæn måde. Og ikke en tilsviner som andre ville gøre. 

Hopper ud af diskutionen nu

Ja du stiller dig jo ikke op og siger til en kvindes åbne ansigt; Fuck et klamt navn du har givet dit barn. 

Men det her er et debatforum, og folk ytre deres mening, ja de er ikke altid super flinke... Hun skriver jo bare hvad man siger, når man kalder navnet og det er jo rigtigt. Kan slet ikke(ved godt at det ikke er en rigtig en) at man ville overveje sådan et navn. Man skal jo også tænke på at barnet skal ud i verden og få et job? Jeg vil hellere sige; Hej jeg hedder Altan end jeg vil sige; Hej jeg hedder Tisselise.

Kommer til at tænke på Ulf Pilgård der laver sexualundervisning i cirkusrevyen med tisselars og (Kan ikke huske hvad kvinden hed).. Men seriøst, Tisse til fornavn? Vil du kunne råbe det ud på legepladsen? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

mummitrolden

Supergirl skriver:

Nej nej.. Jeg fangede det med det samme(fik mig et godt grin), men ts leger med, så det gør jeg også... 

Pyha, blev en anelse bekymret 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Flomama skriver:

Velkommen til et debat forum  

spøg til side hvad mener du så med at alt skal være specielt idag? Hvis man kigger på top 10 er det da meget normale navne.

Top 3 for drenge er

Noah

William

oliver

for piger er det:

Ella 

alma 

anna. 

Syntes du de navne er særlig specielle?

hvad er det du mener jeg ikke vil læse ? 

Det giver da ikke mening at tage de tre ALMINDELIGSTE navne i DK og spørge, om de er specielle - hvis de var specielle, lå de jo ikke på top 3  Det interessante ville være at undersøge, hvor mange, der vælger meget lidt brugte navne, og hér er tendensen, at flere og flere går efter såkaldt unikke navne. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
mummitrolden skriver:

Pyha, blev en anelse bekymret 

Ikke om jeg kan tro på at nogen kalder sit barn for tisselise(eller hvad det nu var).. Bare beskrivelsen var helt henne i vejret.. Jeg kunne slet ikke tage den seriøs. 

Der er nogen der keder sig... Sjovt at man opretter en profil bare for det.

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Supergirl skriver:

Ja du stiller dig jo ikke op og siger til en kvindes åbne ansigt; Fuck et klamt navn du har givet dit barn. 

Men det her er et debatforum, og folk ytre deres mening, ja de er ikke altid super flinke... Hun skriver jo bare hvad man siger, når man kalder navnet og det er jo rigtigt. Kan slet ikke(ved godt at det ikke er en rigtig en) at man ville overveje sådan et navn. Man skal jo også tænke på at barnet skal ud i verden og få et job? Jeg vil hellere sige; Hej jeg hedder Altan end jeg vil sige; Hej jeg hedder Tisselise.

Kommer til at tænke på Ulf Pilgård der laver sexualundervisning i cirkusrevyen med tisselars og (Kan ikke huske hvad kvinden hed).. Men seriøst, Tisse til fornavn? Vil du kunne råbe det ud på legepladsen? 

Gå til side 2 og læs. Ikke ligefrem en pæn måde at sige til en forældre på at navnet er forfærdeligt og fortjener at høre hvor grimt det er eller hvordan det er formuleret. 

Har jeg nogensinde sagt jeg ville kalde mit eget barn det? Næh det har jeg ikke. 

Har jeg sagt at man skal blande sig udenom andres valg af navne? Ja det har jeg. 

Skal vi holde tingene til hvad det er. Så kommer vi meget længere. 

God aften  

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Mor og meget mere skriver:

Det giver da ikke mening at tage de tre ALMINDELIGSTE navne i DK og spørge, om de er specielle - hvis de var specielle, lå de jo ikke på top 3  Det interessante ville være at undersøge, hvor mange, der vælger meget lidt brugte navne, og hér er tendensen, at flere og flere går efter såkaldt unikke navne. 

Hvorfor kan de ikke ligge i top 3 fordi de er specielle? 
Hvad ser du som specielt? Navne ikke mange bruge.. ??

Alle har jo en mening om hvad der er specielt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.