En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tidseline keder sig ligesom mor

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
nilletøz skriver:

Jeg måtte lige læse det 2 gange for at forstå det... 

89 uger hvorfor ikk bare skrive næsten 2 år 

For så kunne hun jo ikke skrive at hun snart har 100ugers fødselsdagXD 

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Troll alert

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

What the. Hvad er det for en underlig tråd. 

Tidseline - seriøst? 

100 uger - altså næsten 2 år 

baby mos til en 2 årig - ej vel

østers fra Østrig - de sgu da helt på afveje. Global opvarming puha. 

Troll alert * Troll alert *  Troll alert 

Tidseline kan man så ikke tillade sig at kritiserer. Det er sq ikk værre end så mange andre underlige navne man ser på kortet Idag.

Men ja. Troll med stort T

Anmeld Citér

8. juni 2017

nilletøz

Profilbillede for nilletøz
Kærlighed er det rigeste ord, og alle mennesker har råd til det. !!
Supergirl skriver:

For så kunne hun jo ikke skrive at hun snart har 100ugers fødselsdagXD 

Haha ja det kan der være noget om

Nilletøz

Lukas 08.02.09

Zilas 09.09.12

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Tidseline kan man så ikke tillade sig at kritiserer. Det er sq ikk værre end så mange andre underlige navne man ser på kortet Idag.

Men ja. Troll med stort T

Det tænker jeg nu sagtens jeg kan 

det er forfærdelig navn jo. Ligesom hvis man hed fiseLise

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Det tænker jeg nu sagtens jeg kan 

det er forfærdelig navn jo. Ligesom hvis man hed fiseLise

Siger du også til andre at deres børns navne er grimme hvis du synes det. Eller er det bare fordi du kan gemme dig bag en skærm?

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Siger du også til andre at deres børns navne er grimme hvis du synes det. Eller er det bare fordi du kan gemme dig bag en skærm?

Det ville jeg helt sikkert. Jeg gemmer mig overhoved ikke? Hvis folk kalder deres Barn for Tisse Line ( det jo sådan det siges) fortjener de godt nok en mindre røffel hvad er det dog for et navn  

du ville ikke kommentere på pruttepelle, pøllepaul, tidselone, fiseLise, tisseline, Caramalkaren, hånehans (indsæt selv) du ville bare smile og komplimentere det smukke valg af navn til en lille Baby og kommende voksen. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Det ville jeg helt sikkert. Jeg gemmer mig overhoved ikke? Hvis folk kalder deres Barn for Tisse Line ( det jo sådan det siges) fortjener de godt nok en mindre røffel hvad er det dog for et navn  

du ville ikke kommentere på pruttepelle, pøllepaul, tidselone, fiseLise, tisseline, Caramalkaren, hånehans (indsæt selv) du ville bare smile og komplimentere det smukke valg af navn til en lille Baby og kommende voksen. 

Jeg ville ikke sige noget. Jeg ville holde min tanke for mig selv. Hvis de er glad for tidseline så er det sådan det er. 

Kan ikk se hvorfor det vedkommer andre hvad folk døber/navngiver deres børn. 

Har set navne jeg også synes er ækle og lægger op til grov mobning. Men det er forældrenes valg og ikke fremmede mennesker der skal tilsvine dem. Det er for lavt og uhøfligt 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Jeg ville ikke sige noget. Jeg ville holde min tanke for mig selv. Hvis de er glad for tidseline så er det sådan det er. 

Kan ikk se hvorfor det vedkommer andre hvad folk døber/navngiver deres børn. 

Har set navne jeg også synes er ækle og lægger op til grov mobning. Men det er forældrenes valg og ikke fremmede mennesker der skal tilsvine dem. Det er for lavt og uhøfligt 

Det er da mindst lige så lavt og uhøfligt at give sine børn sådan nogle lede navne. 

Der er rigtig mange navne jeg ikke bryder mig om. Men som der ikke er noget galt med.  tisseline er decideret tarveligt ligesom hovsa, og, ups og altan er latterlige navne.

hvis forældrene ikke kan tåle at få afvide at pøllepaul, tisseline og tisselone er skrækkelige navne skulle de måske overveje det en gang mere deres barn skal trods alt leve med det navn i mindst 18 år og hører på de kommentarer, den grove mobning osv. Ikke forældrene der syntes de var så sjove og opfindsomme da pølle bare var en baby i maven

Så nej forældrene føler jeg ikke det mindste med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.