En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

Anonymor

Hold nu op, er der seriøst kommet 5 siders debat ud af dette troll-indlæg? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. juni 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Supergirl skriver:

Ikke om jeg kan tro på at nogen kalder sit barn for tisselise(eller hvad det nu var).. Bare beskrivelsen var helt henne i vejret.. Jeg kunne slet ikke tage den seriøs. 

Der er nogen der keder sig... Sjovt at man opretter en profil bare for det.

Det er nok en kendt bruger der selv synes hun er vældig kæk og rebelsk ved st lave sådan en tråd som der har været flere af herinde.

Men alligevel ikke så kæk st hun vil sætte det sædvanlige brugernavn under.

Jeg har sådan lidt at det er en der mangler indhold i sit liv  og det plejer at dø  ud igen men jo mere vi kommentere jo bedre for hende for så får hun opmærksomhed 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Anonymor skriver:

Hold nu op, er der seriøst kommet 5 siders debat ud af dette troll-indlæg? 

Ja og i bølgerne kunne ligefrem gå højt over et fiktivt navn 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMom skriver:

Gå til side 2 og læs. Ikke ligefrem en pæn måde at sige til en forældre på at navnet er forfærdeligt og fortjener at høre hvor grimt det er eller hvordan det er formuleret. 

Har jeg nogensinde sagt jeg ville kalde mit eget barn det? Næh det har jeg ikke. 

Har jeg sagt at man skal blande sig udenom andres valg af navne? Ja det har jeg. 

Skal vi holde tingene til hvad det er. Så kommer vi meget længere. 

God aften  

Ja hun vil sige at det er et forfærdeligt navn, og det er det også(min mening.. ) Jeg synes 100% at det ville være synd for at barn at få sådan et navn. Jeg ville sige at jeg ikke kunne lide det (vi ved ikke hvad hende der siger at det er forfærdeligt, præcis ville sige til forældrene) og tror faktisk jeg ville spørge forældrene om de har tænkt det godt igennem, angående fremtiden og sådan noget. Og hvorfor de har valgt det. 

Tisselise, at hvad jeg kan huske man ville bruge som øgenavn. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Supergirl skriver:

Hvorfor kan de ikke ligge i top 3 fordi de er specielle? 
Hvad ser du som specielt? Navne ikke mange bruge.. ??

Alle har jo en mening om hvad der er specielt. 

Specielt er synonym for usædvanligt, så det giver vel sig selv. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Carina:-) skriver:

Det er nok en kendt bruger der selv synes hun er vældig kæk og rebelsk ved st lave sådan en tråd som der har været flere af herinde.

Men alligevel ikke så kæk st hun vil sætte det sædvanlige brugernavn under.

Jeg har sådan lidt at det er en der mangler indhold i sit liv  og det plejer at dø  ud igen men jo mere vi kommentere jo bedre for hende for så får hun opmærksomhed 

Det kan godt være. 

Jeg forstår bare ikke, hvorfor laver de dem ikke mere troværdige..??  Det ville jeg da gøre hvis jeg ville lave sådan et indlæg(ikke jeg har eller vil gøre det...

Men med sådan et indlæg, kommer der virkelig også meningen frem. De fleste af indlæggende er om navnet, om hvad man kan tillade sig at gøre 

Det er underholdende. (og når ts ikke er rigtige, sårer man jo ingen. ) 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Mor og meget mere skriver:

Det giver da ikke mening at tage de tre ALMINDELIGSTE navne i DK og spørge, om de er specielle - hvis de var specielle, lå de jo ikke på top 3  Det interessante ville være at undersøge, hvor mange, der vælger meget lidt brugte navne, og hér er tendensen, at flere og flere går efter såkaldt unikke navne. 

Det er heller ikke det jeg spørger om 

hun skriver ALT skal være specielt i dag og derfor er det helt fint at kalde sit barn tisseline. Jeg fandt så top 3 for begge køn netop for at understøtte min påstand om det ikke er sandt. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg synes da det var ret humoristisk skrevet og indlægget fik et smil frem her. Kan ikke se noget galt i at TS skrev en lille fjollet historie, der havde en hel del mere humor og underholdningsværdi end den efterfølgende debat.

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Mor og meget mere skriver:

Specielt er synonym for usædvanligt, så det giver vel sig selv. 

Sikkert, men det er jo ikke det jeg mener. 
Fordi du synes et navn er specielt, betyder ikke at jeg gør. 

Hvad synes du er specielt? Udsædvanligt? 

Kommer jo også an på tiden. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Cherraly skriver:

Jeg synes da det var ret humoristisk skrevet og indlægget fik et smil frem her. Kan ikke se noget galt i at TS skrev en lille fjollet historie, der havde en hel del mere humor og underholdningsværdi end den efterfølgende debat.

Hvem siger der er noget galt i det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.