En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.880 visninger
80 svar
63 synes godt om
8. juni 2017

KliseMedFregner

Hej alle mine kære med-mødre 

Det forholder sig sådan at min søde lille dejlige datter Tidseline på 89 uger er begyndt at snakke en anelse uhøfligt. Vi, i familien Skowsen her, har altid haft en særdeles høflig tilgang til hvordan man opfører sig, både overfor familien, men så sandelig også overfor fremmede(!). 

Forleden da moster Petunia var på besøg opførte min datter sig en anelse underligt. Hun sad selvfølgelig med babymosen udover det hele, imens min mand og jeg sad med vores voksenmos pænt og ordentligt på tallerknen. Men da moster Petunia ville sige hej til min datter, valgte hun at få et raserianfald og forsøgte derefter at spurte ind på værelset!! (Måske kan hun ikke lide babymosen, har I nogle forslag til en god en?? Vi bruger selv Hipp Kartoffel, Majs & Kalkun varianten). Vores moster tog det heldigvis pænt. Men Tidseline er i en svær alder for tiden kan vi mærke. Hormonerne spiller ind i en tidlig alder... 

Men specialt på Tidseline's 80 ugers fødseldag  gik det hele op i hat og briller!! 
Hele familien var samlet omkring det lille bord på Geritzvej. Vi hyggede så sandelig med god musik (en af min mands gamle funk plader blev taget i brug), god mad (lidt stuvet hvidkål) og generelt bare godt selskab (Ingolf kunne desværre ikke komme....)  
Under forretten med vores lækre østers (fra Østrig) begynder Tidseline pludselig at kalde vore kære farmor for ord som Bandit(!) Slyngel(!) og sågar Lømmel(!)???? Farmor blev helt ude af sig selv og spurtede også fra bordet (eventuelt dette ligger til familien??). Farmor forlod selskabet i raseri. Selv Petunia var mundlam. Tilbage sidder Tidseline igen med babymosen udover det hele og råber og skriger. 

Tilbage står vi her på Geritzvej med en datter der snart fylder 100 uger og simpelthen har fået tilegnet sig et skrækkeligt sprog. 

Er der nogle skønne forældre derude som har oplevet noget lignende?? Eller eventuelt har et bud på en bedre babymos? 

Mange håbelige kram her fra Klise. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. juni 2017

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice

Tidselline mangler nok kød...

Anmeld Citér

8. juni 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

89 uger? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg tror tidseline reagerer på at hun keder sig og kan mærke at mor også keder sig og er rastløs nu hvor det snart er sommerferie og der kan man lige som mærke at man ikke får nok opmærksomhed og så vil man lave uro og skabe sig så man får den opmærksomhed man sådan trænger til.

Tidseline trænger til opmærksomhed og mor kunne så bruge noget af hendes overskud til at aktivere tidseline på den gode måde.

Så skal tidselines upassende opførsel nok forsvinde 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
KliseMedFregner skriver:

Hej alle mine kære med-mødre 

Det forholder sig sådan at min søde lille dejlige datter Tidseline på 89 uger er begyndt at snakke en anelse uhøfligt. Vi, i familien Skowsen her, har altid haft en særdeles høflig tilgang til hvordan man opfører sig, både overfor familien, men så sandelig også overfor fremmede(!). 

Forleden da moster Petunia var på besøg opførte min datter sig en anelse underligt. Hun sad selvfølgelig med babymosen udover det hele, imens min mand og jeg sad med vores voksenmos pænt og ordentligt på tallerknen. Men da moster Petunia ville sige hej til min datter, valgte hun at få et raserianfald og forsøgte derefter at spurte ind på værelset!! (Måske kan hun ikke lide babymosen, har I nogle forslag til en god en?? Vi bruger selv Hipp Kartoffel, Majs & Kalkun varianten). Vores moster tog det heldigvis pænt. Men Tidseline er i en svær alder for tiden kan vi mærke. Hormonerne spiller ind i en tidlig alder... 

Men specialt på Tidseline's 80 ugers fødseldag  gik det hele op i hat og briller!! 
Hele familien var samlet omkring det lille bord på Geritzvej. Vi hyggede så sandelig med god musik (en af min mands gamle funk plader blev taget i brug), god mad (lidt stuvet hvidkål) og generelt bare godt selskab (Ingolf kunne desværre ikke komme....)  
Under forretten med vores lækre østers (fra Østrig) begynder Tidseline pludselig at kalde vore kære farmor for ord som Bandit(!) Slyngel(!) og sågar Lømmel(!)???? Farmor blev helt ude af sig selv og spurtede også fra bordet (eventuelt dette ligger til familien??). Farmor forlod selskabet i raseri. Selv Petunia var mundlam. Tilbage sidder Tidseline igen med babymosen udover det hele og råber og skriger. 

Tilbage står vi her på Geritzvej med en datter der snart fylder 100 uger og simpelthen har fået tilegnet sig et skrækkeligt sprog. 

Er der nogle skønne forældre derude som har oplevet noget lignende?? Eller eventuelt har et bud på en bedre babymos? 

Mange håbelige kram her fra Klise. 

Hun keder sig nok. 

og de ord er squ den pæne udgave af bandeord... XD Tror der er en del der gerne ville have deres børn brugte de ord, i stedet de faktisk bruger.. 

Lav nogle børneting istedet for østers(fra østrig.. hehe) 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
8. juni 2017

Flomama

What the. Hvad er det for en underlig tråd. 

Tidseline - seriøst? 

100 uger - altså næsten 2 år 

baby mos til en 2 årig - ej vel

østers fra Østrig - de sgu da helt på afveje. Global opvarming puha. 

Troll alert * Troll alert *  Troll alert 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

En farmor der ligefrem spurter, uha, pas på hoften farmor 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Troldemommi skriver:

En farmor der ligefrem spurter, uha, pas på hoften farmor 

Hun kan jo være helt ned til 40års alderen.. Men hun bliver i hvert fald let fornærmet. (ville jeg ikke af de ordXD) 

Anmeld Citér

8. juni 2017

nilletøz

Profilbillede for nilletøz
Kærlighed er det rigeste ord, og alle mennesker har råd til det. !!

Jeg måtte lige læse det 2 gange for at forstå det... 

89 uger hvorfor ikk bare skrive næsten 2 år 

Nilletøz

Lukas 08.02.09

Zilas 09.09.12

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.