En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Flomama skriver:

What the. Hvad er det for en underlig tråd. 

Tidseline - seriøst? 

100 uger - altså næsten 2 år 

baby mos til en 2 årig - ej vel

østers fra Østrig - de sgu da helt på afveje. Global opvarming puha. 

Troll alert * Troll alert *  Troll alert 

De spiser da også voksenmos

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
KliseMedFregner skriver:

Jeg er meget glad for jeres engagerede diskussion i om hvorvidt man kan tillade sig at kalde sit barn for Tidseline eller ej.
Men jeg kan forsikre jer om at min dejlige datter nærmest tilbedes i vuggestuen for sit fantastiske navn. De har endda døbt en ellers tør tirsdag som Tidse-Tirsdag nede i Vandpytten (som børnehaven hedder). 

Men kald endelig jeres børn hvad I vil, Kogle, Agurka, HøneHans, Altan eller bare Susanne. Mulighederne er mange 

Fortsat god dag 

Bare et spørgsmål, hvordan kan I have en datter med det navn, når det ikke er godkendt som fornavn? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMom skriver:

Sådan er vi så forskellige. Min mening er som den er. At man ikk blander sig i andres navngivninger. 

Har set børn der hedder Rumle, Cosmo, Costa bare for at tage et par eksempler. Det er da helt hen i vejret i min verden men det er det rigtige for de forældre. Så lad dog dem om det. 

Rumle, Cosmo, Costa(Som sjovt nok ikke et dansk navn) er godkendte navne, det er tidseline ikke.. 

Og jeg ville 100% hellere kalde mit barn, rumle end tidseline(bare det at råbe det ud på legepladsen... eller bare kalde på barnet.. ) men det er mit valg, og andre har valg. Sådan er det. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Supergirl skriver:

De spiser da også voksenmos

Når ja den missede jeg lige 

kedelig kost alligevel 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

Når ja den missede jeg lige 

kedelig kost alligevel 

Hvis de bestiller østers fra østrig, skal de jo spare på andre tidspunkter

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Supergirl skriver:

Rumle, Cosmo, Costa(Som sjovt nok ikke et dansk navn) er godkendte navne, det er tidseline ikke.. 

Og jeg ville 100% hellere kalde mit barn, rumle end tidseline(bare det at råbe det ud på legepladsen... eller bare kalde på barnet.. ) men det er mit valg, og andre har valg. Sådan er det. 

Øhhh og det har med hvad at gøre? Min holdning går på hvorvidt man sviner forældres navnes til og ikke hvad man mener om dem. Ville aldrig selv kalde mit barn noget i den retning. 

Men alt skal være så specielt Idag og lad forældrene selv om det 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMom skriver:

Øhhh og det har med hvad at gøre? Min holdning går på hvorvidt man sviner forældres navnes til og ikke hvad man mener om dem. Ville aldrig selv kalde mit barn noget i den retning. 

Jo jo, men godkendt er en god ide.. 

Men jeg synes så heller ikke at de navne de nævner er slemme, fordi de ikke lige frem relatere til noget man gør eller andet.. 

Jeg er også ligeglad med hvad med hvad man kalder sine børn, men alligevel vil jeg nok spørge; Hvorfor lige det? Og har I tænkt på fremtiden.. 

Hvilke børn/unge vil tage en seriøst, hvis man siger; Mit navn er tidseline? (jeg ville ikke kunne) 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Supergirl skriver:

Hvis de bestiller østers fra østrig, skal de jo spare på andre tidspunkter

Ja det er rigtig. Specielt med sådan nogle retningsforvviret nogen. De må være ekstra dyre. De jo skide svære at fange 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Nå alt skal simpelthen være specielt. 

Jeg er mor til en Oliver og en Christian ret så leverpostejs ordinært. 

Så med den logik er vi specielle herhjemme fordi de vi har valgt et ikke specielt navn 

Anmeld Citér

8. juni 2017

mummitrolden

Supergirl skriver:

Bare et spørgsmål, hvordan kan I have en datter med det navn, når det ikke er godkendt som fornavn? 

Er joken fløjet helt hen over hovedet på dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.