En anelse bekymret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Det er da mindst lige så lavt og uhøfligt at give sine børn sådan nogle lede navne. 

Der er rigtig mange navne jeg ikke bryder mig om. Men som der ikke er noget galt med.  tisseline er decideret tarveligt ligesom hovsa, og, ups og altan er latterlige navne.

hvis forældrene ikke kan tåle at få afvide at pøllepaul, tisseline og tisselone er skrækkelige navne skulle de måske overveje det en gang mere deres barn skal trods alt leve med det navn i mindst 18 år og hører på de kommentarer, den grove mobning osv. Ikke forældrene der syntes de var så sjove og opfindelserne. Så nej forældrene føler jeg ikke det mindste med.

Sådan er vi så forskellige. Min mening er som den er. At man ikk blander sig i andres navngivninger. 

Har set børn der hedder Rumle, Cosmo, Costa bare for at tage et par eksempler. Det er da helt hen i vejret i min verden men det er det rigtige for de forældre. Så lad dog dem om det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

KliseMedFregner

Jeg er meget glad for jeres engagerede diskussion i om hvorvidt man kan tillade sig at kalde sit barn for Tidseline eller ej.
Men jeg kan forsikre jer om at min dejlige datter nærmest tilbedes i vuggestuen for sit fantastiske navn. De har endda døbt en ellers tør tirsdag som Tidse-Tirsdag nede i Vandpytten (som børnehaven hedder). 

Men kald endelig jeres børn hvad I vil, Kogle, Agurka, HøneHans, Altan eller bare Susanne. Mulighederne er mange 

Fortsat god dag 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Sådan er vi så forskellige. Min mening er som den er. At man ikk blander sig i andres navngivninger. 

Har set børn der hedder Rumle, Cosmo, Costa bare for at tage et par eksempler. Det er da helt hen i vejret i min verden men det er det rigtige for de forældre. Så lad dog dem om det. 

Ja meget forskellige. Jeg ser det ikke som mit Barn jeg må kalde ham det dummeste jeg overhoved kan finde på og så skal andre bare knytte og acceptere. 

Jeg tænker det er et menneske der en dag skal i skole. Have et job. En partner osv. Og det fungere bare ikke at hedde pøllepaul. De navne du nævner der syntes jeg heller ikke er pæne men de er slet ikke i samme kategori som menneskelige efterladenskaber navne. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

KliseMedFregner skriver:

Jeg er meget glad for jeres engagerede diskussion i om hvorvidt man kan tillade sig at kalde sit barn for Tidseline eller ej.
Men jeg kan forsikre jer om at min dejlige datter nærmest tilbedes i vuggestue for sit fantastiske navn. De har endda døbt en ellers tør tirsdag som Tidse-Tirsdag nede i Vandpytten (som børnehaven hedder). 

Men kald end jeres børn hvad I vil, Kogle, Agurka, HøneHans, Altan eller bare Susanne. Mulighederne er mange 

Fortsat god dag 

Spændende at se hvordan det bliver i skolen for hende 

Hej jeg hedder tidse Line skal vi lege 

eller første gang hun skal søge job. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

BTW er Costa et helt normalt græsk navn og jeg har hele 3 fætre med det navn. Det cirka lige så normalt som Andreas. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Flomama skriver:

Spændende at se hvordan det bliver i skolen for hende 

Hej jeg hedder tidse Line skal vi lege 

eller første gang hun skal søge job. 

Jeg misser nok noget her. Hvad er der så forfærdeligt ved navnet Tidseline? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Flomama skriver:

Ja meget forskellige. Jeg ser det ikke som mit Barn jeg må kalde ham det dummeste jeg overhoved kan finde på og så skal andre bare knytte og acceptere. 

Jeg tænker det er et menneske der en dag skal i skole. Have et job. En partner osv. Og det fungere bare ikke at hedde pøllepaul. De navne du nævner der syntes jeg heller ikke er pæne men de er slet ikke i samme kategori som menneskelige efterladenskaber navne. 

Der er heller ingen der har nævnt pøllepoul. Men Tidse er med d er et navn som Sidse er. 

At man lægger et andet ord som betydning er jo ens eget problem. 

Men slut på diskussion. Gider jeg ikk bruge mere tid på. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

AnoMom skriver:

Der er heller ingen der har nævnt pøllepoul. Men Tidse er med d er et navn som Sidse er. 

At man lægger et andet ord som betydning er jo ens eget problem. 

Men slut på diskussion. Gider jeg ikk bruge mere tid på. 

Tidseline er udtales jo tisse og så er det i kategori med pøllepaul. 

Sidse er sådan en flot navn 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Cherraly skriver:

Jeg misser nok noget her. Hvad er der så forfærdeligt ved navnet Tidseline? 

Læs resten af beskederne 

Anmeld Citér

8. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
nilletøz skriver:

Haha ja det kan der være noget om

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.