Sprit25 skriver:
Hvis du var 30 kunne jeg bedre se meningen med det. Men i en alder af 24 er livet kun begyndt.
For at citere TV2: kys det nu, det satans liv.
Jeg var selv 24 da jeg blev gravid. Fast parforhold i 5 år. Min datter tog 1,5 år før jeg blev gravid. Og idag er jeg faktisk glad for hun ikke kom allerede da jeg var 22! De sidste år gjorde lige jeg fik brændt alt af
!
Nu er der vel også grænser for, hvor meget af livet der når at udspille sig mellem en alder af 24 og en alder af 30. Jeg forstår godt din pointe, men jeg er ikke enig i, at livet først lige er begyndt, når man er 24 (selvfølgelig er det også individuelt).
I øvrigt falder fertiliteten drastisk, når man er 30, så hvis jeg skal nå at have de børn, jeg gerne vil, og de heller ikke lige skal være pseudotvillinger fordi jeg også skal kunne nå at følge med som alenemor, tror jeg godt nok, jeg vil føle mig presset, hvis jeg først går i gang som 30-årig.
Nu siger du selv, at du blev gravid som 24-årig. Hvis vi siger, at jeg gik i gang til den tid, der oprindeligt var planlagt, og at jeg blev gravid inden alt for længe, ville jeg stå i samme situation som dig, rent aldersmæssigt. Du siger, at du er glad for, at din datter kom, da du var 24, frem for da du var 22. Men jeg går så ud fra, at hvis du havde været alene om det, ville du have ventet til du var omkring 30 (medmindre du selvfølgelig ikke ville have børn medmindre du havde en partner)? 
Anmeld
Citér