Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2017

FrøMor

Spændende om den bliver væk i morgen  

Jeg venter i hvert fald med at teste til på mandag 

Min menstruation er ind til videre blevet væk, men om det kommer efter jeg skal stoppe med crinone på tirsdag er ikke til at vide. Men jeg skal jo teste tirsdag morgen så det er spændende. 

Jeg har haft lidt smerter i underlivet lig menstruations smerter, men jeg kan ikke finde ud af om det er det eller ej. Det crinone jeg skal tage har gjort at jeg har lidt svært ved helt at finde ud af min krops signaler. 

Åh det er virkelig spændende. Håber for dig at det er et positivt resultat    ventetiden føltes som evigheder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Babyønske

MommyX2 skriver:

Hej  

Er ked af at du føler de taler over hovedet på dig. Jeg vil give ret i at du bør fortælle hvordan du har det og så fortælle at de må give dig nogen svar så du ikke sidder som et stort spørgsmålstegn bagefter. 

Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp, men jeg kan fortælle dig at blodprøverne er for at finde ud af en masse lægelige ting. Blodprøven du skal have taget på blødningsdagen, den tester noget der hedder FSH (folikel stimulerende hormon) og LH (luteiniserende hormon), LH hjælper med æglæsning. De yderligere blodprøver er for at teste AMH niveau, det er for at finde ud af hvor stort et æg anlæg du har så at sige. De tester for prolaktin (mælkehormon) D-vitamin, HIV og leverbetændelse type B og C.

Jeg kender kun til disse da det er standard for alle i fertilitetsbehandling, og jeg var også selv nysgerrig omkring det hele ligesom dig. 

Håber det gav en lille smule afklaring på blodprøverne. Jeg fik ikke at vide hvad alle mine resultater var, men jeg fik at vide at mit AMH niveau var højt og flot, men at jeg manglede D vitamin, så det skal jeg tage dagligt nu. Jeg tror kun de nævner noget hvis der er noget de er bekymret for.

Held og lykke til jer, det er spændende med endnu en på tråden  

Tusind tak for det  Tænkte også at det måske var helt normalt med blodprøverne, men fik bare sådan "pludselig" besked om det, sådan som om de ikke var helt tilfredse med det de så indvendigt  men det er måske også fordi det er  første omgang og jeg ikke ved så meget om hvad der er godt og hvad der er skidt. 

Lægen spurgte ind til om jeg normalt havde lang cyklus, hvortil jeg svarede at den svingede mellem 29-31 dage, så sagde han at jeg måtte have en lang cyklus nu.. 

Er bare spændt på hvad de så siger på mandag når jeg skal scannes igen! Håber det ser lidt bedre ud derinde ��

Anmeld Citér

19. februar 2017

FrøMor

Babyønske skriver:

Tusind tak for det  Tænkte også at det måske var helt normalt med blodprøverne, men fik bare sådan "pludselig" besked om det, sådan som om de ikke var helt tilfredse med det de så indvendigt  men det er måske også fordi det er  første omgang og jeg ikke ved så meget om hvad der er godt og hvad der er skidt. 

Lægen spurgte ind til om jeg normalt havde lang cyklus, hvortil jeg svarede at den svingede mellem 29-31 dage, så sagde han at jeg måtte have en lang cyklus nu.. 

Er bare spændt på hvad de så siger på mandag når jeg skal scannes igen! Håber det ser lidt bedre ud derinde ��

Så lidt 

Jeg kender slet ikke til alt, men en lille smule gør jeg.

Altså jeg kan ikke huske hvad jeg har haft skrevet eller fortalt i tråden, men jeg har en "normal" cyklus på 27-28 dage. Dog har jeg en sen ægløsning da mine "æg" er lidt længere tid om at blive den rette størrelse til inseminationen, derfor bliver jeg først insemineret på 17 dagen. Da min menstruation så kommer 10-11 dage senere så er jeg nu på det crinone jeg har fortalt om for at give min.krop en change, så der gør de at min cyklus er længere. 

Jeg håber at I finder det rette for netop jer. Ikke alle er ens, og jeg måtte fortælle flere på klinikken om min cyklus inden de endelig gav min crinone på 3 IUI forsøg. Er så spændt på at se om det har gjort nogen forskel i forhold til positiv frem for negativ test, men i det mindste holder min menstruation sig væk endnu og jeg er nu på 29 dagen i min cyklus  (19 februar)   

Du må have held og lykke med scanningen på mandag. Krydser fingre for dig at alt går godt.

Anmeld Citér

19. februar 2017

FrøMor

Nu er jeg sørme blevet syg   Jeg har undviet det længe mens alle var syge omkring mig i december sidste år, så nu måtte det vel også være min tur. Men nu er der kun 2 dage til testdag så er spændt!  

Hvordan går det med jer?  

Anmeld Citér

19. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Min menstruation er ind til videre blevet væk, men om det kommer efter jeg skal stoppe med crinone på tirsdag er ikke til at vide. Men jeg skal jo teste tirsdag morgen så det er spændende. 

Jeg har haft lidt smerter i underlivet lig menstruations smerter, men jeg kan ikke finde ud af om det er det eller ej. Det crinone jeg skal tage har gjort at jeg har lidt svært ved helt at finde ud af min krops signaler. 

Åh det er virkelig spændende. Håber for dig at det er et positivt resultat    ventetiden føltes som evigheder.

Det er da vildt spændende  Krydser fingre for dig! 

Du må lige give en update 

Anmeld Citér

21. februar 2017

FrøMor

Testen var desværre negativ 

Den ene test var der eksisterer meget svag skyggestreg på hvor den anden var fuldt ud negativ, så vi tester lige igen i morgen for en sikkerheds skyld.

Hvordan går det med jer?

Anmeld Citér

21. februar 2017

Babyønske

MommyX2 skriver:

Den ene test var der eksisterer meget svag skyggestreg på hvor den anden var fuldt ud negativ, så vi tester lige igen i morgen for en sikkerheds skyld.

Hvordan går det med jer?

Øøøøv! Håber for dig at den er positiv i morgen tidlig! ���� 

Jeg er så spændt på inseminering i morgen! 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Hvordan går det med jer?

Åh øv  Krydser fingre for i morgen! 

Testede i morges, og den var i hvert fald negativ - men det er jo stadig tidligt, men tror ikke på det. Det værste denne gang var skuffelsen i min kærestes øjne, normalt er han ret cool omkring det, men havde måske håbet for meget denne gang  

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Babyønske skriver:

Held og lykke  Og så håber jeg de er gode til at informere dig - hvis de ikke har sagt det, så er det en fordel for dem, hvis du har fyldt blære  Det havde de ikke fortalt mig, og det gav dem store problemer sidst  AV! Bare et godt råd 

Anmeld Citér

21. februar 2017

FrøMor

Babyønske skriver:

Mange tak 

Du må have held og lykke med insemineringen i morgen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.