Babyønske skriver:
Tusind tak for det
Tænkte også at det måske var helt normalt med blodprøverne, men fik bare sådan "pludselig" besked om det, sådan som om de ikke var helt tilfredse med det de så indvendigt
men det er måske også fordi det er første omgang og jeg ikke ved så meget om hvad der er godt og hvad der er skidt.
Lægen spurgte ind til om jeg normalt havde lang cyklus, hvortil jeg svarede at den svingede mellem 29-31 dage, så sagde han at jeg måtte have en lang cyklus nu..
Er bare spændt på hvad de så siger på mandag når jeg skal scannes igen! Håber det ser lidt bedre ud derinde
Så lidt 
Jeg kender slet ikke til alt, men en lille smule gør jeg.
Altså jeg kan ikke huske hvad jeg har haft skrevet eller fortalt i tråden, men jeg har en "normal" cyklus på 27-28 dage. Dog har jeg en sen ægløsning da mine "æg" er lidt længere tid om at blive den rette størrelse til inseminationen, derfor bliver jeg først insemineret på 17 dagen. Da min menstruation så kommer 10-11 dage senere så er jeg nu på det crinone jeg har fortalt om for at give min.krop en change, så der gør de at min cyklus er længere.
Jeg håber at I finder det rette for netop jer. Ikke alle er ens, og jeg måtte fortælle flere på klinikken om min cyklus inden de endelig gav min crinone på 3 IUI forsøg. Er så spændt på at se om det har gjort nogen forskel i forhold til positiv frem for negativ test, men i det mindste holder min menstruation sig væk endnu og jeg er nu på 29 dagen i min cyklus (19 februar)
Du må have held og lykke med scanningen på mandag. Krydser fingre for dig at alt går godt.
Anmeld
Citér