Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.106 visninger
160 svar
11 synes godt om
6. december 2016

Anonym trådstarter

Så er vi i gang med vores 1. behandling  Havde omkring 5 æg i hver side (!), så nu håber jeg at der kun er en-to modne om en uges tid! Skal tage pergotime i 5 dage, og scannes igen tirsdag - hun var ret sikker på jeg skal insemineres i næste uge  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Så er vi i gang med vores 1. behandling  Havde omkring 5 æg i hver side (!), så nu håber jeg at der kun er en-to modne om en uges tid! Skal tage pergotime i 5 dage, og scannes igen tirsdag - hun var ret sikker på jeg skal insemineres i næste uge  

Hvor spændende! Vi ender måske med at blive insemineret på samme tid eller med et par dages mellemrum.  Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

6. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Hvor spændende! Vi ender måske med at blive insemineret på samme tid eller med et par dages mellemrum.  Håber det bedste for dig 

Ej, hvor spændende - så kan vi da følges lidt  

Og mange tak, i lige måde! Er det jeres 1. behandling?

Anmeld Citér

6. december 2016

FrøMor

Ej, hvor spændende - så kan vi da følges lidt  

Og mange tak, i lige måde! Er det jeres 1. behandling?

Ja, det kan vi. Ja første behandling. Jeg skal scannes på fredag for at se om størrelsen er rigtig, og så bliver inseminering nok søndag eller mandag. Er rigtig spændt :-D

Anmeld Citér

6. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ja, det kan vi. Ja første behandling. Jeg skal scannes på fredag for at se om størrelsen er rigtig, og så bliver inseminering nok søndag eller mandag. Er rigtig spændt :-D

Ja, det er ikke mange dage i forskel  Jeg krydser fingre for dig/jer 

Anmeld Citér

6. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Ja, det er ikke mange dage i forskel  Jeg krydser fingre for dig/jer 

Tusind tak  Vi krydser også fingre for dig/jer  

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Tusind tak  Vi krydser også fingre for dig/jer  

Hvis jeg må spørge, havde du mange æg da du blev scannet? 

Anmeld Citér

7. december 2016

FrøMor

Hvis jeg må spørge, havde du mange æg da du blev scannet? 

Du spørger bare løs  Du er velkommen til at skrive en besked hvis det er du har andre spørgsmål.

Ja, jeg havde en del. Jeg har et fint/højt AMH tal på 65 sagde de ud fra mine blodprøver. 

Hvad med dig?

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Du spørger bare løs  Du er velkommen til at skrive en besked hvis det er du har andre spørgsmål.

Ja, jeg havde en del. Jeg har et fint/højt AMH tal på 65 sagde de ud fra mine blodprøver. 

Hvad med dig?

Jeg har ikke fået noget svar på blodprøver, men til scanningen kunne hun se ca 5 æg i hver side  

Mange tak, det husker jeg lige 

Anmeld Citér

7. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået noget svar på blodprøver, men til scanningen kunne hun se ca 5 æg i hver side  

Mange tak, det husker jeg lige 

Du er også velkommen til at skrive hvis du bare vil snakke om det hele med fertilitetsbehandling og sådan, det er ikke et must at det skal være spørgsmål 

Håber der er et godt æg dernede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.