Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Undskyld jeg fik ikke set din besked før nu.

Jeg ville vente, det eneste måde du kan være sikker er jo ved at de scanner dig på klinikken.

Smerterne forsvandt også efter nogle timer, så har ikke ringet 

Så håber jeg bare det går som det skal i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Så lykkedes det i går! 

Desværre har min kæreste næsten lige været syg med feber, så sædprøven var virkelig dårlig - så sandsynligheden for det ender i en graviditet er meget lille.. Men chancen er der, så vi håber  

Anmeld Citér

17. januar 2017

FrøMor

Så lykkedes det i går! 

Desværre har min kæreste næsten lige været syg med feber, så sædprøven var virkelig dårlig - så sandsynligheden for det ender i en graviditet er meget lille.. Men chancen er der, så vi håber  

Krydser fingre for jer 

Af hvad jeg har læst kan selv små æg og mindre gode sæd prøver virke ligeså godt. Man må håbe at det er en af de gange for jer 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Krydser fingre for jer 

Af hvad jeg har læst kan selv små æg og mindre gode sæd prøver virke ligeså godt. Man må håbe at det er en af de gange for jer 

Sidst var der 2 mill i prøven, denne gang sagde hun "0,01", så om det betyder 10.000 eller 100.000 ved jeg ikke - men uanset hvad, så var den meget dårlig  Men det er jo lige præcis ikke umuligt, så vi venter i spænding velvidende at oddsene absolut er i mod os 

Anmeld Citér

17. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Sidst var der 2 mill i prøven, denne gang sagde hun "0,01", så om det betyder 10.000 eller 100.000 ved jeg ikke - men uanset hvad, så var den meget dårlig  Men det er jo lige præcis ikke umuligt, så vi venter i spænding velvidende at oddsene absolut er i mod os 

Ja, det er netop ikke umuligt. 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg blev insemineret d. 11 og har test dag d. 25 Januar, så det er endnu en spændende omgang.  

Håber det bedste for dig 

Hvordan går det hos jer? 

Anmeld Citér

24. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Hvordan går det hos jer? 

Jeg har desværre fået min menstruation, så test dagen i morgen regner vi desværre med bliver negativ. 

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg har desværre fået min menstruation, så test dagen i morgen regner vi desværre med bliver negativ. 

Hvordan går det med dig?

Åh øv! 

Testede i morges, for at se om ovitrelle var ude af kroppen, men den viste meget svag positiv - så tester igen om et par dage og ser om den er negativ eller hvordan  Har jo egentligt først testdag på mandag 

Anmeld Citér

24. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Åh øv! 

Testede i morges, for at se om ovitrelle var ude af kroppen, men den viste meget svag positiv - så tester igen om et par dage og ser om den er negativ eller hvordan  Har jo egentligt først testdag på mandag 

Ja, var ret nede over det, specielt med slemme menses smerter og humørsvingninger. Men er så småt ved at være oven på igen.

Det er nervepirrende at gå og vente i de dage, håber det bedste for dig på mandag, og krydser fingre for en positiv g test  

Anmeld Citér

24. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ja, var ret nede over det, specielt med slemme menses smerter og humørsvingninger. Men er så småt ved at være oven på igen.

Det er nervepirrende at gå og vente i de dage, håber det bedste for dig på mandag, og krydser fingre for en positiv g test  

Det kan jeg godt forstå  Krydser fingre for det snart lykkes jer! 

Mange tak  Er også spændt, men tror den er negativ.. Men nu må vi se! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.