Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hvornår skal du have den lavet?  God bedring!

Ingen menstruation endnu, men har haft en svampeinfektion og har taget canesten herfor, så ved ikke om det er derfra eller om det er min menstruation som er så småt startet, men har i dag haft "lyserødt papir" når jeg har tørret mig (ja undskyld detaljerne ).. Så nu må vi se 

Vil bare lige indskyde, at man inder graviditet hat øget chance for svamp. Og der er en del, der har det som første symptom.

Krydser for at det også er tilfældet for dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2017

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Vil bare lige indskyde, at man inder graviditet hat øget chance for svamp. Og der er en del, der har det som første symptom.

Krydser for at det også er tilfældet for dig 

Tak skal du have, men min menstruation har desværre meldt sin ankomst her til morgen og tester negativt  Jeg bruger dit "" næste gang 

Anmeld Citér

23. februar 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Tak skal du have, men min menstruation har desværre meldt sin ankomst her til morgen og tester negativt  Jeg bruger dit "" næste gang 

Øv. Det er jeg ked af at høre. Har fulgt jeres tråd fra starten 

Håber snart det lykkedes for jer alle tre. 

Anmeld Citér

23. februar 2017

FrøMor

Hvornår skal du have den lavet?  God bedring!

Ingen menstruation endnu, men har haft en svampeinfektion og har taget canesten herfor, så ved ikke om det er derfra eller om det er min menstruation som er så småt startet, men har i dag haft "lyserødt papir" når jeg har tørret mig (ja undskyld detaljerne ).. Så nu må vi se 

Jeg ved ikke helt hvornår den skal laves, men jeg skal ringe og bestille tid så snart min menstruation viser sig. Det er noget med at det skal gøres på et bestemt tidspunkt i ens cyklus. Det er åbenbart svært at få tider, men håber at jeg er heldig så vi ikke er nødt til at springe en cyklus over. 

Det er skam helt fint, vi er jo alle kvinder og det er jo en naturlig ting   

Anmeld Citér

23. februar 2017

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Øv. Det er jeg ked af at høre. Har fulgt jeres tråd fra starten 

Håber snart det lykkedes for jer alle tre. 

Mange tak  

Anmeld Citér

23. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg ved ikke helt hvornår den skal laves, men jeg skal ringe og bestille tid så snart min menstruation viser sig. Det er noget med at det skal gøres på et bestemt tidspunkt i ens cyklus. Det er åbenbart svært at få tider, men håber at jeg er heldig så vi ikke er nødt til at springe en cyklus over. 

Det er skam helt fint, vi er jo alle kvinder og det er jo en naturlig ting   

Ja okay, spændende! Jeg håber for jer, at i får en tid denne cyklus, vil være så ærgerligt at skulle springe en cyklus over  

Ja, det er selvfølgelig rigtigt 

Anmeld Citér

23. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Ja okay, spændende! Jeg håber for jer, at i får en tid denne cyklus, vil være så ærgerligt at skulle springe en cyklus over  

Ja, det er selvfølgelig rigtigt 

Ja det ville være træls at skulle springe en cyklus over, men vi kan jo kun planlægge til en bestemt del, og hvis klinikkerne ikke har tid til os, så er der ikke andet at gøre end at vente. Men selvfølgelig krydser vi fingre for at de et eller andet sted har tid til os  

Min menstruation venter stadig på sig, og jeg har endnu ikke haft nogen tegn på det, men det er vel forskelligt fra person til person efter man har brugt crinone hvornår det kommer? 

Anmeld Citér

24. februar 2017

FrøMor

Så 4 dage efter stop af crinone er min menstruation kommet. Ind til videre har jeg ikke haft helt med at tid til en HSG, specielt da det er fredag og alt lukker tidligt 

Må ringe til klinikken i morgen og håbe på at jeg kan finde ud af noget så jeg ikke skal springe en cyklus over 

Anmeld Citér

25. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så 4 dage efter stop af crinone er min menstruation kommet. Ind til videre har jeg ikke haft helt med at tid til en HSG, specielt da det er fredag og alt lukker tidligt 

Må ringe til klinikken i morgen og håbe på at jeg kan finde ud af noget så jeg ikke skal springe en cyklus over 

Åh øv! Hvad sagde de så i dag? 

Jeg skal snakke med lægen i næste uge ang. henvisning til det offentlige, men vi tager to forsøg mere med iui.. Det vil helt sikkert være at foretrække, da det jo er lidt mere tidskrævende med ivf  

Anmeld Citér

26. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Åh øv! Hvad sagde de så i dag? 

Jeg skal snakke med lægen i næste uge ang. henvisning til det offentlige, men vi tager to forsøg mere med iui.. Det vil helt sikkert være at foretrække, da det jo er lidt mere tidskrævende med ivf  

Jeg skal prøve at ringe mandag og så må jeg håbe at jeg er heldig nok til at kunne få en tid  

Ja det kan jeg godt forstå. Man kan håbe på at det lykkedes så du kan undgå ivf 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.