Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Hej igen! 

Undskyld det sene svar, men har haft nogle hektiske dage   Glædelig jul og godt nytår 

Ja, det lyder da lidt underligt med din cyklus? Kan være den bare har rykket sig lidt de sidste gange, så det har givet et skævt billede af, hvordan den reelt plejer at være?  

Har du testet endnu?  

Så har jeg fået snakket med fertilitets lægen, min cyklus er normal og de siger det svinger fra person til person hvor lang tid det tager æggene at blive den rette størrelse. Nu har jeg det lidt bedre og er ikke ligeså nervøs. Vi skal snart igang med andet forsøg, og jeg skal ind og scannes på fredag d. 6 

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så har jeg fået snakket med fertilitets lægen, min cyklus er normal og de siger det svinger fra person til person hvor lang tid det tager æggene at blive den rette størrelse. Nu har jeg det lidt bedre og er ikke ligeså nervøs. Vi skal snart igang med andet forsøg, og jeg skal ind og scannes på fredag d. 6 

Hvordan går det med dig?

Det var godt at høre  Det er så udmattende at gå og være nervøs hele tiden, så dejligt de kunne berolige dig  Men ærgerligt det ikke skulle være første gang i havde lykken med jer! 

Jeg er lige blevet scannet, skal i gang med hormontabletterne i dag og så scannes igen fredag i næste uge  Så nu håber jeg vi kan få et forsøg ud af det denne gang! 

Anmeld Citér

9. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Det var godt at høre  Det er så udmattende at gå og være nervøs hele tiden, så dejligt de kunne berolige dig  Men ærgerligt det ikke skulle være første gang i havde lykken med jer! 

Jeg er lige blevet scannet, skal i gang med hormontabletterne i dag og så scannes igen fredag i næste uge  Så nu håber jeg vi kan få et forsøg ud af det denne gang! 

Ja, det er det helt klart :-)

Jeg var til scanning i fredags og til scanning igen i dag. I dag er mit æg stort nok, så jeg skal tage ægløsningssprøjte i aften og insemineres onsdag 

Havde ikke troet vi kunne prøve så hurtigt, men det kunne vi 

Håben det gik godt til scanning i fredags 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ja, det er det helt klart :-)

Jeg var til scanning i fredags og til scanning igen i dag. I dag er mit æg stort nok, så jeg skal tage ægløsningssprøjte i aften og insemineres onsdag 

Havde ikke troet vi kunne prøve så hurtigt, men det kunne vi 

Håben det gik godt til scanning i fredags 

Ej, hvor fedt   

Bliver så spændende 

Det gik rigtig fint, havde flere æg på 8-9 mm, så håber at der kun er to  

Anmeld Citér

11. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Ej, hvor fedt   

Bliver så spændende 

Det gik rigtig fint, havde flere æg på 8-9 mm, så håber at der kun er to  

Ja :-)

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ja :-)

Krydser fingre for dig 

I lige måde 

Anmeld Citér

13. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

I lige måde 

Jeg blev insemineret d. 11 og har test dag d. 25 Januar, så det er endnu en spændende omgang.  

Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg blev insemineret d. 11 og har test dag d. 25 Januar, så det er endnu en spændende omgang.  

Håber det bedste for dig 

Så spændende 

Jeg havde ét æg på 16 mm, og skal insemineres på mandag  

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Håber det bedste for dig 

Åh, jeg har desværre på fornemmelsen at jeg er ved at få ægløsning   Har i hvert fald pænt ondt der hvor ægget sidder.. Men fik først ondt efter at vi havde haft sex, så ved ikke om det bare er derfra 

Ville du ringe til klinikken i morgen tidlig, eller bare håbe på mandag? 

Anmeld Citér

15. januar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Åh, jeg har desværre på fornemmelsen at jeg er ved at få ægløsning   Har i hvert fald pænt ondt der hvor ægget sidder.. Men fik først ondt efter at vi havde haft sex, så ved ikke om det bare er derfra 

Ville du ringe til klinikken i morgen tidlig, eller bare håbe på mandag? 

Undskyld jeg fik ikke set din besked før nu.

Jeg ville vente, det eneste måde du kan være sikker er jo ved at de scanner dig på klinikken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.