Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2017

FrøMor

Efter lidt forvirring skal jeg desværre springe en cyklus over 

Jeg ringede til klinikkerne som laver HSG, de sagde at da jeg ikke bor i hovedstaden vil det koste mig næsten 2000 kr. for undersøgelsen.

Jeg ringede så til fertilitetsklinikken, som sendte en henvisning til mit nærmeste hospital der laver undersøgelsen, hvor jeg ikke skal betale og der var jeg så heldig at få en tid. Jeg ringede tilbage til fertilitetsklinikken efter at have fået en tid, da jeg skulle opdatere dem og spørge hvornår jeg skulle starte på Pergotime som de sagde til mig i fredags jeg skulle starte på min tredje blødningsdag, hvorefter hun sagde at jeg ikke skulle starte på hormonerne i denne cyklus. De skal så åbenbart først have testsvarene tilbage fra HSG'en om at der er fin passage gennem æggelederne.

Der blev jeg ret skuffet. Det er forvirrende når de siger to forskellige ting.   

Jeg håber at det går bedre for jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Babyønske

Godmorgen damer! Jeg testede i fredags (3+2), hvor jeg kan ane en (meget) svag streg. Testede igen her til morgen (3+4) , hvor jeg ser en stærkere streg. Tænker ikke at ovitrellen vil blive stærkere jo flere dage der går, vel? �� Tog ovitrellen d. 20/2, insemineret d. 22/2 og testdag 8/3.

svor til mig selv at jeg ikke ville være testmonster - men men.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2017

FrøMor

Babyønske skriver:

Godmorgen damer! Jeg testede i fredags (3+2), hvor jeg kan ane en (meget) svag streg. Testede igen her til morgen (3+4) , hvor jeg ser en stærkere streg. Tænker ikke at ovitrellen vil blive stærkere jo flere dage der går, vel? �� Tog ovitrellen d. 20/2, insemineret d. 22/2 og testdag 8/3.

3+4 synes jeg godt at jeg kan ane en svag streg.

Jeg vil sige test igen om et par dage for at se om stregen bliver mere tydelig. Ovitrelle skulle gerne være ude nu efter min erfaring, men det er jo forskelligt fra person til person 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Babyønske skriver:

Det ser da lovende ud  

Jeg tror også ovitrellen er ude af kroppen 3+4 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Babyønske

Tog en test af et andet mærke i dag (de der strips  nogen) og synes ikke stregen var blevet tydeligere end i søndags :-( Men ved ikke lige hvor meget jeg kan sammenligne når det er forskellige typer. Jeg har købt en ny pakke valmed, så der er til testning i morgen og onsdag. Også er der blodprøve på onsdag. 

Jeg har fået mens lignende smerter i maven i dag. Men det er som om smerterne varer 10-30 minutter og kommer med op til flere timers mellemrum. Mine menssmerter plejer at være "kroniske" og tiltagende og stopper kun når jeg tager smertestillende. 

Derudover er jeg sindssygt træt og har ondt i hovedet. Igår havde jeg den vildeste kvalme fra eftermiddag til aften. 

Men ja, nu må vi se :-)

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

Babyønske skriver:

Tog en test af et andet mærke i dag (de der strips  nogen) og synes ikke stregen var blevet tydeligere end i søndags :-( Men ved ikke lige hvor meget jeg kan sammenligne når det er forskellige typer. Jeg har købt en ny pakke valmed, så der er til testning i morgen og onsdag. Også er der blodprøve på onsdag. 

Jeg har fået mens lignende smerter i maven i dag. Men det er som om smerterne varer 10-30 minutter og kommer med op til flere timers mellemrum. Mine menssmerter plejer at være "kroniske" og tiltagende og stopper kun når jeg tager smertestillende. 

Derudover er jeg sindssygt træt og har ondt i hovedet. Igår havde jeg den vildeste kvalme fra eftermiddag til aften. 

Men ja, nu må vi se :-)

Man kan ikke rigtig sammenligne forskellige mærker 

Jeg krydser fingre for dig  Du må endelig give en update 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Babyønske

Hej damer 

Nu er det rigtigt og jeg tør endelig tro på det! Tog endnu en test i morges som var meget positiv og så fik jeg taget blodprøver og fik besked fra klinikken i eftermiddags om at JEG ER GRAVID 

Anmeld Citér

8. marts 2017

FrøMor

Babyønske skriver:

Hej damer 

Nu er det rigtigt og jeg tør endelig tro på det! Tog endnu en test i morges som var meget positiv og så fik jeg taget blodprøver og fik besked fra klinikken i eftermiddags om at JEG ER GRAVID 

Kæmpe tillykke !! 

Det er så stort og vildt! Jeg ønsker dig alt held og lykke i din graviditet. Det bliver en spændende rejse  Hvornår skal du så til scanning?

Anmeld Citér

8. marts 2017

Babyønske

MommyX2 skriver:

Kæmpe tillykke !! 

Det er så stort og vildt! Jeg ønsker dig alt held og lykke i din graviditet. Det bliver en spændende rejse  Hvornår skal du så til scanning?

Tusind tak! Jeg er helt vild - det er så skønt endelig at få lov til at være gravid! 

Jeg skal til scanning 7+1 :-)

Anmeld Citér

9. marts 2017

FrøMor

Babyønske skriver:

Tusind tak! Jeg er helt vild - det er så skønt endelig at få lov til at være gravid! 

Jeg skal til scanning 7+1 :-)

Endnu engang stort tillykke  Det er jo netop graviditet vi alle ønsker  Så jeg kan sagtens forstå din glæde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.