Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

FrøMor

Åh øv  Krydser fingre for i morgen! 

Testede i morges, og den var i hvert fald negativ - men det er jo stadig tidligt, men tror ikke på det. Det værste denne gang var skuffelsen i min kærestes øjne, normalt er han ret cool omkring det, men havde måske håbet for meget denne gang  

Det er jeg ked af at høre.. Jeg håber for dig at det bare er fordi det stadig er tidligt.

Det er en stor skuffelse at se kun én streg  Det gik ikke helt op for mig da jeg tog testen i morges, men der faldt stille og roligt ind hen af aftenen og så blev jeg lidt trist. Men prøver at have håbet oppe for i morgen eller næste gang hvis den er 100% negativ

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det er jeg ked af at høre.. Jeg håber for dig at det bare er fordi det stadig er tidligt.

Det er en stor skuffelse at se kun én streg  Det gik ikke helt op for mig da jeg tog testen i morges, men der faldt stille og roligt ind hen af aftenen og så blev jeg lidt trist. Men prøver at have håbet oppe for i morgen eller næste gang hvis den er 100% negativ

Vi har måske kun et eller to forsøg tilbage inden vi er nødt til at holde en pause pga arbejde, så håbet om en positiv test denne gang, var måske også lidt højere end normalt 

Jeg synes det er ekstra hårdt, da man jo havde en (måske urealistisk) forestilling om, at det ville blive nemmere når man kommer i behandling.. Hold hovedet højt, det skal nok lykkedes 

Anmeld Citér

21. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Vi har måske kun et eller to forsøg tilbage inden vi er nødt til at holde en pause pga arbejde, så håbet om en positiv test denne gang, var måske også lidt højere end normalt 

Jeg synes det er ekstra hårdt, da man jo havde en (måske urealistisk) forestilling om, at det ville blive nemmere når man kommer i behandling.. Hold hovedet højt, det skal nok lykkedes 

Jeg kender ikke helt til reglerne men der en eller anden paragraf hvor man vist nok kan få fri for arbejde for at gå til behandlingerne. Du må ikke hænge mig op på det, men jeg læste noget om det herinde. Kan ikke huske om det er paragraf 56 eller 59 eller et helt andet nummer, men der er noget om det.

Hvis det er på grund af noget andet så kan jeg godt forstå at I håber endnu på et positiv.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg kender ikke helt til reglerne men der en eller anden paragraf hvor man vist nok kan få fri for arbejde for at gå til behandlingerne. Du må ikke hænge mig op på det, men jeg læste noget om det herinde. Kan ikke huske om det er paragraf 56 eller 59 eller et helt andet nummer, men der er noget om det.

Hvis det er på grund af noget andet så kan jeg godt forstå at I håber endnu på et positiv.

Det får jeg allerede, det er mere fordi vi måske kommer til at arbejde og bo langt fra hinanden noget tid, at vi holder pause  Så det er ikke muligt i den periode, men kan være det er en god ting  

Anmeld Citér

21. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Det får jeg allerede, det er mere fordi vi måske kommer til at arbejde og bo langt fra hinanden noget tid, at vi holder pause  Så det er ikke muligt i den periode, men kan være det er en god ting  

Ahh okay.. ja kan jeg godt se. 

Hvilket paragraf er det så? Var jeg helt forkert på den? Hehe

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ahh okay.. ja kan jeg godt se. 

Hvilket paragraf er det så? Var jeg helt forkert på den? Hehe

Det ved jeg faktisk ikke, fortalte bare min leder, at jeg skulle starte i behandling, og så sagde han jeg ville få fri med løn til det 

Anmeld Citér

22. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, fortalte bare min leder, at jeg skulle starte i behandling, og så sagde han jeg ville få fri med løn til det 

Hehe okay  det er nu snart nok.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Hehe okay  det er nu snart nok.

Ja, meget smart 

Har du fået din menstruation eller lader den vente på sig? 

Anmeld Citér

22. februar 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Ja, meget smart 

Har du fået din menstruation eller lader den vente på sig? 

Jeg skulle tage den sidste crinone igår, så den lader stadig vente på sig. Lige nu ligger jeg syg og er egentlig ret glad for at lade vente på sig. Men jeg glæder mig stadig til at kunne prøve igen. Ser bare ikke fem til HSG'en.

Hvad med jer? Hvordan går det?

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg skulle tage den sidste crinone igår, så den lader stadig vente på sig. Lige nu ligger jeg syg og er egentlig ret glad for at lade vente på sig. Men jeg glæder mig stadig til at kunne prøve igen. Ser bare ikke fem til HSG'en.

Hvad med jer? Hvordan går det?

Hvornår skal du have den lavet?  God bedring!

Ingen menstruation endnu, men har haft en svampeinfektion og har taget canesten herfor, så ved ikke om det er derfra eller om det er min menstruation som er så småt startet, men har i dag haft "lyserødt papir" når jeg har tørret mig (ja undskyld detaljerne ).. Så nu må vi se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.