Anonym skriver:
Uh, det kan jeg godt forstå! Håber det er lykkedes jer, og at du snart får lidt symptomer
De aflyste desværre i går, da jeg selvfølgelig (
) havde haft ægløsning mandag aften! Så vi må på den igen til januar - men så behøver jeg heller ikke tænke mere over det i julen
Mange tak
Jeg har haft symptomer, men jeg vil så sige at jeg kan forklare dem alle, og jeg tror ikke de har noget med graviditet at gøre desværre. Men vi kan intet vide før test dagen.

Ja ens cyklus er ikke til at finde ud af nogen gange.
På 17 dagen i min tidligere cyklus havde jeg et på 17 mm, og det var de overraskede over fordi jeg burde have haft ægløsning. Jeg havde så en kort cyklus på de 24 eller 25 dage tror jeg, første gang jeg har haft en så kort cyklus i lang lang tid, og så igen i denne cyklus var der det samme, og hun sagde at jeg havde en lang cyklus, og jeg havde ikke haft ægløsning da hun inseminerede mig. Hun nævnte at hvis det ikke lykkedes denne gang så skulle jeg først scannes på 14 dagen, da jeg har en lang cyklus, hvilket jeg slet slet ikke forstår fordi min cyklus er ret regelmæssig og er 27-28 dage... Jeg tror personligt at jeg bare har ægløsning sent, men at det åbenbart går stærkt derefter? Ved det ikke helt... 
Jeg er så forvirret over det, men ja, jeg kan se hvad du mener med at man så ikke skal tænke mere over det i julen. Vi har stadig 9 dage til test dag, eller 8½ hvis man vil være præcis haha.. Vi tæller nærmest ned hver dag. Det er ikke sådan så det overgår alt andet i hverdagen, men det ligger da i bagtankerne..
Jeg håber at I får en rigtig godt jul og får tid til at slappe af inden I skal igang igen

Anmeld
Citér