Anonym skriver:
Så har jeg været afsted igen, havde én på 15 og flere på 10-13 ca, så vi håber den største tager "føringen" og de andre forbliver små
Vi har sagt vi ikke vil fortsætte hvis der er flere en to 
Så sprøjten tager jeg i morgen aften, så sent som muligt og mandag skal jeg insemineres 
Hvordan er det gået med dig? 

Jeg blev insemineret i formiddags, det gik super godt. Kunne stort set ikke mærke at hun gjorde noget ud over at sætte selve andenæbbet på plads. Blev lidt følelsesladet efter da jeg følte det var gået ud over al forventning 
Et rigtig fint æg (hun målte det dog ikke) hun sagde at hun kunne se det havde en god størrelse og at man sagtens kunne inseminere selv ved mindre æg end mit, da de nogen gange kan være ligeså gode. Der var omkring 20 millioner i sprøjten, så det var en god prøve. Hun lød meget positiv, så vi håber på det bedste.
Jeg har test dag d. 30/12 og vi glæder os utrolig meget.. Jeg har ikke haft nogen symptomer fra hverken ægløsningssprøjte eller inseminationen ud over en lidt fyldt blære.

I vil ikke tage risikoen og måske ende med at få tvillinger?
Det er godt i er fast besluttet og ved hvad i vil
Ej det bliver spændende mandag, håber for jer at der kun er et æg der virkelig vokser fint og at de andre bare forbliver væk, hvis man kan sige det sådan hehe ..

Anmeld
Citér