Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Okay, har du selv valgt det fra? 

Vi  for fredag 

Nej, mig og min partner kan ikke selv få børn, så vi har ikke prøvet før da vi ikke har udstyret til det, hvis man kan sige det sådan  

Ja, det bliver rart endelig at der er lidt fremskidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

FrøMor

et-ønske skriver:

Lige lidt solstråle historie jeg havde kun et æg og ikke af særlig god kvalitet - men de prøvede trods alt, men forberedte mig på at jeg nok skulle igang med ivf men mirakelet skete trods det dårlige æg - da jeg 14 dage efter stod med to streger  der var dog en ekstra lille overraskelse til trygheds scanningen - der var åbenbart et lille æg der havde gemt sig - så to små hjerter blinkede i hver sin lille fostersæk, idag har vi et hold tvillinger på 2,5 år  De er tveæggede så derfor ved vi der var et ekstra æg. 

Det var vores første iui Held og lykke 

Ej hvor fantastisk!

Stort tillykke med de "små" hehe 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Lige lidt solstråle historie jeg havde kun et æg og ikke af særlig god kvalitet - men de prøvede trods alt, men forberedte mig på at jeg nok skulle igang med ivf men mirakelet skete trods det dårlige æg - da jeg 14 dage efter stod med to streger  der var dog en ekstra lille overraskelse til trygheds scanningen - der var åbenbart et lille æg der havde gemt sig - så to små hjerter blinkede i hver sin lille fostersæk, idag har vi et hold tvillinger på 2,5 år  De er tveæggede så derfor ved vi der var et ekstra æg. 

Det var vores første iui Held og lykke 

Ja, det må have været noget af en overraskelse  Men dejligt med positive historier 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Nej, mig og min partner kan ikke selv få børn, så vi har ikke prøvet før da vi ikke har udstyret til det, hvis man kan sige det sådan  

Ja, det bliver rart endelig at der er lidt fremskidt

Ja okay, det er jeg ked af at høre - håber det lykkedes for jer hurtigt  

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Så har jeg også været til scanning, havde flere gode æg på omkring 10 mm, så skal scannes igen på fredag  Så må vi se, hvad der sker 

Anmeld Citér

14. december 2016

Bellapige

Hej kvinder 

Jeg håber det er okay at jeg lige hopper med på tråden.

Er det jeres første gang? Det kunne da være lidt sjovt hvis vi kunne følges af 

Jeg blev insemineret for første gang idag.  

Anmeld Citér

14. december 2016

FrøMor

Så har jeg også været til scanning, havde flere gode æg på omkring 10 mm, så skal scannes igen på fredag  Så må vi se, hvad der sker 

Super godt at du havde nogen flere gode æg denne gang 

Jeg har lige taget ægløsningssprøjten, så nu kan fredag ikke komme hurtigt nok, for os begge  Det bliver så spændende 

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

Bellapige skriver:

Hej kvinder 

Jeg håber det er okay at jeg lige hopper med på tråden.

Er det jeres første gang? Det kunne da være lidt sjovt hvis vi kunne følges af 

Jeg blev insemineret for første gang idag.  

Det er helt i orden  

Ja, det er 1. gang. Så det er rigtig spændende  Ej, det er da tæt på hinanden  

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg har lige taget ægløsningssprøjten, så nu kan fredag ikke komme hurtigt nok, for os begge  Det bliver så spændende 

Det bliver vildt spændende 

Anmeld Citér

16. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så har jeg været afsted igen, havde én på 15 og flere på 10-13 ca, så vi håber den største tager "føringen" og de andre forbliver små  Vi har sagt vi ikke vil fortsætte hvis der er flere en to 

Så sprøjten tager jeg i morgen aften, så sent som muligt og mandag skal jeg insemineres 

Hvordan er det gået med dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.