Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Du er også velkommen til at skrive hvis du bare vil snakke om det hele med fertilitetsbehandling og sådan, det er ikke et must at det skal være spørgsmål 

Håber der er et godt æg dernede 

Hvordan gik det i går? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

FrøMor

Hvordan gik det i går? 

Det gik blandet, vil jeg sige. Mit æg var ikke stort nok  hun sagde vist at det var 10 mm, så jeg skal derop igen på mandag og scannes, så håber hun at jeg er lidt længere henne i min cyklus.

Denne gang blev jeg scannet af en sygeplejerske, men hun var super dygtig og det gik rigtig godt ud over at ægget ikke var stort nok endnu. 

Så må vi endnu en tur derop og scannes, håber at det går den rette vej mandag 

De manglede åbenbart en test så de tog en ekstra blodprøve på mig, der var hurtigt ovre og har kun et lille mærke efter det i dag.

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det gik blandet, vil jeg sige. Mit æg var ikke stort nok  hun sagde vist at det var 10 mm, så jeg skal derop igen på mandag og scannes, så håber hun at jeg er lidt længere henne i min cyklus.

Denne gang blev jeg scannet af en sygeplejerske, men hun var super dygtig og det gik rigtig godt ud over at ægget ikke var stort nok endnu. 

Så må vi endnu en tur derop og scannes, håber at det går den rette vej mandag 

De manglede åbenbart en test så de tog en ekstra blodprøve på mig, der var hurtigt ovre og har kun et lille mærke efter det i dag.

Så krydser vi fingre for mandag er en god dag  Jeg håber jeg kan blive insemineret inden næste weekend eller at det passer med efter weekenden - vi har planer i den anden ende af landet hele weekenden nemlig.. 

Anmeld Citér

12. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Så krydser vi fingre for mandag er en god dag  Jeg håber jeg kan blive insemineret inden næste weekend eller at det passer med efter weekenden - vi har planer i den anden ende af landet hele weekenden nemlig.. 

Så er endnu en scanning ovre, mit æg er ikke rigtigt stort nok endnu, men hun regnede ud at det ville være stort nok på fredag, så jeg skal tage ægløsningssprøjte onsdag aften og så scannes og insemineres fredag.

Hun sagde at det var 13 mm nu, så jeg krydser alt jeg har for at det kan nå at blive den rette størrelse til på fredag.  Glæder mig ikke til sprøjten, er ikke den bedste til nåle, og at stikke i sig selv er skam også helt nyt, så det bliver interessant..  

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så er endnu en scanning ovre, mit æg er ikke rigtigt stort nok endnu, men hun regnede ud at det ville være stort nok på fredag, så jeg skal tage ægløsningssprøjte onsdag aften og så scannes og insemineres fredag.

Hun sagde at det var 13 mm nu, så jeg krydser alt jeg har for at det kan nå at blive den rette størrelse til på fredag.  Glæder mig ikke til sprøjten, er ikke den bedste til nåle, og at stikke i sig selv er skam også helt nyt, så det bliver interessant..  

Åh, øv at det ikke er vokset nok! Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er der på fredag  

Jeg ser heller ikke besynderligt meget frem til sprøjten, har ikke noget i mod selve kanylen, men er ikke så glad for at stikke i mig selv  

Jeg er godt nok spændt på min scanning i morgen!  Håber jeg kan insemineres senest fredag! 

Anmeld Citér

12. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Åh, øv at det ikke er vokset nok! Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er der på fredag  

Jeg ser heller ikke besynderligt meget frem til sprøjten, har ikke noget i mod selve kanylen, men er ikke så glad for at stikke i mig selv  

Jeg er godt nok spændt på min scanning i morgen!  Håber jeg kan insemineres senest fredag! 

Ja det er lidt øv. Tusind tak Sådan er det desværre når det er en naturlig cyklus sagde hun. Så kan de godt variere en smule fra cyklus til cyklus.

Jeg kan lige overkomme blodprøver fordi jeg ikke selv skal stikke mig eller kigge på det, så ja. Jeg har set og fået forklaret hvordan man gør, jeg ved at den siger en høj lyd, den tror jeg at jeg får et lille shock af.

Held og lykke til din scanning imorgen, skriv endelig hvordan det gik

Så bliver vi måske insemineret på samme dag, hvis du også insemineres fredag.

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Ja det er lidt øv. Tusind tak Sådan er det desværre når det er en naturlig cyklus sagde hun. Så kan de godt variere en smule fra cyklus til cyklus.

Jeg kan lige overkomme blodprøver fordi jeg ikke selv skal stikke mig eller kigge på det, så ja. Jeg har set og fået forklaret hvordan man gør, jeg ved at den siger en høj lyd, den tror jeg at jeg får et lille shock af.

Held og lykke til din scanning imorgen, skriv endelig hvordan det gik

Så bliver vi måske insemineret på samme dag, hvis du også insemineres fredag.

Har du ikke fået noget hormon eller noget, for at då æggene modnet hurtigere? 

Ja, tror jeg også jeg gør  Hehe. Men det er hurtigt overstået 

Ja, det kunne godt ske det blev samme dag  Kunne være lidt sjovt 

Anmeld Citér

12. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Har du ikke fået noget hormon eller noget, for at då æggene modnet hurtigere? 

Ja, tror jeg også jeg gør  Hehe. Men det er hurtigt overstået 

Ja, det kunne godt ske det blev samme dag  Kunne være lidt sjovt 

Nej, det får jeg ikke. Kun ægløsningssprøjte.

Ja det kunne være lidt sjovt 

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Nej, det får jeg ikke. Kun ægløsningssprøjte.

Ja det kunne være lidt sjovt 

Okay, har du selv valgt det fra? 

Vi  for fredag 

Anmeld Citér

12. december 2016

et-ønske

Lige lidt solstråle historie jeg havde kun et æg og ikke af særlig god kvalitet - men de prøvede trods alt, men forberedte mig på at jeg nok skulle igang med ivf men mirakelet skete trods det dårlige æg - da jeg 14 dage efter stod med to streger  der var dog en ekstra lille overraskelse til trygheds scanningen - der var åbenbart et lille æg der havde gemt sig - så to små hjerter blinkede i hver sin lille fostersæk, idag har vi et hold tvillinger på 2,5 år  De er tveæggede så derfor ved vi der var et ekstra æg. 

Det var vores første iui Held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.