Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg har lige været til scanning og det gik godt. Hormonerne har virker godt og jeg har 2 på 20mm i højre side og en på 13mm i venstre. Hun sagde at de skulle huske at sige der er risiko for tvillinger. De smilede vi bare af  Den på 13mm sagde hun ikke kunne nå med. 

Jeg skal tage ægløsningssprøjte i aften og insemineres på fredag. Er vildt glad for at komme igang igen og at hormonerne har virket. 

Jeg håber for jer at I kan være så heldige at det kan lykkedes jer inden I er nødt til at holde en pause. 

Fedt, jeg  alt hvad jeg kan for jer!  Forstår godt, du er glad for at være i gang igen! Hvilket forsøg er det i skal i gang med? 

Jeg er nået dertil hvor jeg ikke tror på det lykkedes med inseminering, men jeg håber det  Og ellers har jeg det "okay" med en pause (er ved at være lidt brugt psykisk), og skal snart starte på nyt arbejde også - så det er fin timing. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2017

FrøMor

Fedt, jeg  alt hvad jeg kan for jer!  Forstår godt, du er glad for at være i gang igen! Hvilket forsøg er det i skal i gang med? 

Jeg er nået dertil hvor jeg ikke tror på det lykkedes med inseminering, men jeg håber det  Og ellers har jeg det "okay" med en pause (er ved at være lidt brugt psykisk), og skal snart starte på nyt arbejde også - så det er fin timing. 

Tak  Det er fjerde IUI forsøg. 

Jeg kan godt forstå dig. Det er hårdt at gå igennem. Det overraskede mig en smule hvor udmattende det egentlig er. Man ønsker det jo så inderligt og når det så ikke lykkedes tager det på en. Selv om vi ikke have lyst til at springe en cyklus over sidste gang, fandt vi ud af at det var måske alligevel det bedste for os på det tidspunkt. Lige at få en kort pause.

Jeg prøver at huske på en lidt spøjs ting. Jo flere IUI jo "større" er chancen for graviditet.  Det er det de siger på vores klinik. Så selv om det er hårdt, prøver vi at tænke positivt, men det er svært vores jeg give dig ret i. 

Hvor langt er I ellers nået? 

Anmeld Citér

31. marts 2017

FrøMor

Så blev jeg insemineret. Det gik fint, jeg havde lidt svært ved at slappe af, så andenæbbet var lidt ubehageligt, men det gik.

Vi har test dag d 14 April, og jeg skal bruge Crinone igen for en sikkerheds skyld. Nu begynder de 14 lange dage for os herhjemme  

Anmeld Citér

3. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Tak  Det er fjerde IUI forsøg. 

Jeg kan godt forstå dig. Det er hårdt at gå igennem. Det overraskede mig en smule hvor udmattende det egentlig er. Man ønsker det jo så inderligt og når det så ikke lykkedes tager det på en. Selv om vi ikke have lyst til at springe en cyklus over sidste gang, fandt vi ud af at det var måske alligevel det bedste for os på det tidspunkt. Lige at få en kort pause.

Jeg prøver at huske på en lidt spøjs ting. Jo flere IUI jo "større" er chancen for graviditet.  Det er det de siger på vores klinik. Så selv om det er hårdt, prøver vi at tænke positivt, men det er svært vores jeg give dig ret i. 

Hvor langt er I ellers nået? 

Ja, det overrasker en meget  Det var en god huskeregel, hehe  

Jeg tror også det er "sundt" nok for os med en pause, selvom vi ikke har lyst  Men godt i kun skulle vente en cyklus 

Sådan var det også her forrige gang jeg blev insemineret, det er virkelig ubehageligt! Der måtte en læge ind og prøve og samtidig med udvendig ultralyd - så havde også svært ved at slappe af sidste gang! Håber ikke det tog for lang tid?  Jeg krydser fingre for jer!  

Jeg skal scannes i morgen og sikkert insemineres sidst på ugen 

Anmeld Citér

3. april 2017

FrøMor

Ja, det overrasker en meget  Det var en god huskeregel, hehe  

Jeg tror også det er "sundt" nok for os med en pause, selvom vi ikke har lyst  Men godt i kun skulle vente en cyklus 

Sådan var det også her forrige gang jeg blev insemineret, det er virkelig ubehageligt! Der måtte en læge ind og prøve og samtidig med udvendig ultralyd - så havde også svært ved at slappe af sidste gang! Håber ikke det tog for lang tid?  Jeg krydser fingre for jer!  

Jeg skal scannes i morgen og sikkert insemineres sidst på ugen 

Lyder ubehageligt!  Det har jeg så ikke prøvet med ugennemsigtig ultralyds endnu. Det tog ikke så langt tid, men det føltes lidt som om det tog lidt tid. Sygeplersken fik da klaret det i sidste ende så det er godt. Lige nu har jeg en masse bivirkninger, så jeg kan næsten ikke finde ud af min krop. Mine mave spænder, jeg skal tisse hele tiden, jeg har hedeslag og en masse andet. Jeg tror simplethen det er bivirkninger fra hormonerne, ægløsningssprøjte og så crinonen som jeg skal tage.   det er ikke til at vide.

Held og lykke med scanningen!   Det bliver spændende 

Anmeld Citér

3. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Lyder ubehageligt!  Det har jeg så ikke prøvet med ugennemsigtig ultralyds endnu. Det tog ikke så langt tid, men det føltes lidt som om det tog lidt tid. Sygeplersken fik da klaret det i sidste ende så det er godt. Lige nu har jeg en masse bivirkninger, så jeg kan næsten ikke finde ud af min krop. Mine mave spænder, jeg skal tisse hele tiden, jeg har hedeslag og en masse andet. Jeg tror simplethen det er bivirkninger fra hormonerne, ægløsningssprøjte og så crinonen som jeg skal tage.   det er ikke til at vide.

Held og lykke med scanningen!   Det bliver spændende 

Det var godt  Ja, det var virkelig ubehageligt! 

Det kunne godt lyde som bivirkninger. Håber de forsvinder lidt igen  

Mange tak  Er blevet henvist til det offentlige til IVF behandling, hvor vi skal til forundersøgelse i juni og så rammer vi sommerferie  

Anmeld Citér

13. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så blev jeg insemineret. Det gik fint, jeg havde lidt svært ved at slappe af, så andenæbbet var lidt ubehageligt, men det gik.

Vi har test dag d 14 April, og jeg skal bruge Crinone igen for en sikkerheds skyld. Nu begynder de 14 lange dage for os herhjemme  

Jeg krydser fingre for jer  Hvordan går det? 

Anmeld Citér

14. april 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre for jer  Hvordan går det? 

Jeg testede desværre negativ i morges  

Hvordan går det med jer?

Anmeld Citér

14. april 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MommyX2 skriver:

Jeg testede desværre negativ i morges  

Hvordan går det med jer?

Øv

Jeg er ikke så meget inde i inseminering. Men er det ikke håb så længe man ikke har mens, som almindeligt eller er håbet ude, hvis man tester negativ? :/

Beklager hvis jeg spørg for meget. 

Anmeld Citér

14. april 2017

FrøMor

Øv

Jeg er ikke så meget inde i inseminering. Men er det ikke håb så længe man ikke har mens, som almindeligt eller er håbet ude, hvis man tester negativ? :/

Beklager hvis jeg spørg for meget. 

Det er okay. Jeg er på crinone så min menstruation viser sig ikke før om et par dage til en uge. Jeg tog 4 forskellige teste af forskellige mærker. De var alle tydeligt negative. Jeg tror alt håb er ude for denne omgang desværre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.