MommyX2 skriver:
Efter lidt forvirring skal jeg desværre springe en cyklus over 
Jeg ringede til klinikkerne som laver HSG, de sagde at da jeg ikke bor i hovedstaden vil det koste mig næsten 2000 kr. for undersøgelsen.
Jeg ringede så til fertilitetsklinikken, som sendte en henvisning til mit nærmeste hospital der laver undersøgelsen, hvor jeg ikke skal betale og der var jeg så heldig at få en tid. Jeg ringede tilbage til fertilitetsklinikken efter at have fået en tid, da jeg skulle opdatere dem og spørge hvornår jeg skulle starte på Pergotime som de sagde til mig i fredags jeg skulle starte på min tredje blødningsdag, hvorefter hun sagde at jeg ikke skulle starte på hormonerne i denne cyklus. De skal så åbenbart først have testsvarene tilbage fra HSG'en om at der er fin passage gennem æggelederne.
Der blev jeg ret skuffet. Det er forvirrende når de siger to forskellige ting.
Jeg håber at det går bedre for jer 
Har slet ikke fået svaret dig, beklager 
Er der kommet mere styr på HSG'en eller er der stadig forvirring omkring den? Håber du snart kan få den lavet, så i kan komme videre 
Jeg skal insemineres i dag. Det er med blandede følelser, da jeg har mistet troen på det kan lykkes med IUI og vi har kun to forsøg tilbage før vi er "tvunget" til en pause inden vi skal videresendes til IVF i det offentlige
Havde aldrig i mit liv tænkt, at vi skulle have svært ved at få børn!
Anmeld
Citér