Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2017

Anonym trådstarter

Babyønske skriver:

Hej damer 

Nu er det rigtigt og jeg tør endelig tro på det! Tog endnu en test i morges som var meget positiv og så fik jeg taget blodprøver og fik besked fra klinikken i eftermiddags om at JEG ER GRAVID 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Efter lidt forvirring skal jeg desværre springe en cyklus over 

Jeg ringede til klinikkerne som laver HSG, de sagde at da jeg ikke bor i hovedstaden vil det koste mig næsten 2000 kr. for undersøgelsen.

Jeg ringede så til fertilitetsklinikken, som sendte en henvisning til mit nærmeste hospital der laver undersøgelsen, hvor jeg ikke skal betale og der var jeg så heldig at få en tid. Jeg ringede tilbage til fertilitetsklinikken efter at have fået en tid, da jeg skulle opdatere dem og spørge hvornår jeg skulle starte på Pergotime som de sagde til mig i fredags jeg skulle starte på min tredje blødningsdag, hvorefter hun sagde at jeg ikke skulle starte på hormonerne i denne cyklus. De skal så åbenbart først have testsvarene tilbage fra HSG'en om at der er fin passage gennem æggelederne.

Der blev jeg ret skuffet. Det er forvirrende når de siger to forskellige ting.   

Jeg håber at det går bedre for jer 

Har slet ikke fået svaret dig, beklager 

Er der kommet mere styr på HSG'en eller er der stadig forvirring omkring den? Håber du snart kan få den lavet, så i kan komme videre 

Jeg skal insemineres i dag. Det er med blandede følelser, da jeg har mistet troen på det kan lykkes med IUI og vi har kun to forsøg tilbage før vi er "tvunget" til en pause inden vi skal videresendes til IVF i det offentlige  Havde aldrig i mit liv tænkt, at vi skulle have svært ved at få børn!  

Anmeld Citér

10. marts 2017

FrøMor

Har slet ikke fået svaret dig, beklager 

Er der kommet mere styr på HSG'en eller er der stadig forvirring omkring den? Håber du snart kan få den lavet, så i kan komme videre 

Jeg skal insemineres i dag. Det er med blandede følelser, da jeg har mistet troen på det kan lykkes med IUI og vi har kun to forsøg tilbage før vi er "tvunget" til en pause inden vi skal videresendes til IVF i det offentlige  Havde aldrig i mit liv tænkt, at vi skulle have svært ved at få børn!  

Det er okay 

Nej det er der heldigvis ikke mere. Jeg fik lavet HSG'en d. 3 marts og alt var heldigvis fint så der var ikke noget at bekymre sig om der. Jeg skulle springe denne cyklus over, så ligeså snart min menstruation kommer næste gang skal jeg ringe til klinikken, så jeg kan begynde på hormoner. Min menstruation skulle gerne komme om 2 uger, hvis alt går som det plejer.

Held og lykke til inseminationen. Krydser fingre  for at det går godt. Det er en hård process. Jeg håber at I ikke kommer til at skulle videre og at det lykkedes denne gang.

Anmeld Citér

10. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det er okay 

Nej det er der heldigvis ikke mere. Jeg fik lavet HSG'en d. 3 marts og alt var heldigvis fint så der var ikke noget at bekymre sig om der. Jeg skulle springe denne cyklus over, så ligeså snart min menstruation kommer næste gang skal jeg ringe til klinikken, så jeg kan begynde på hormoner. Min menstruation skulle gerne komme om 2 uger, hvis alt går som det plejer.

Held og lykke til inseminationen. Krydser fingre  for at det går godt. Det er en hård process. Jeg håber at I ikke kommer til at skulle videre og at det lykkedes denne gang.

Det var godt at høre  Så er det bare den frygtelige ventetid  Så håber jeg den kommer om 2 uger eller før! 

Mange tak, 2 fine æg og 4mill sædceller, og kan mærke jeg har ægløsning nu, så der er dømt hygge i aften  

Jeg har været helt nede i dag, skulle kæmpe for ikke at tude hele tiden.. Det er heldigvis meget bedre nu, men kan godt mærke jeg er ved at være lidt "slidt".. 

Anmeld Citér

11. marts 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Det var godt at høre  Så er det bare den frygtelige ventetid  Så håber jeg den kommer om 2 uger eller før! 

Mange tak, 2 fine æg og 4mill sædceller, og kan mærke jeg har ægløsning nu, så der er dømt hygge i aften  

Jeg har været helt nede i dag, skulle kæmpe for ikke at tude hele tiden.. Det er heldigvis meget bedre nu, men kan godt mærke jeg er ved at være lidt "slidt".. 

Ja det håber jeg også  det er træls at vente så længe 

Hehe, det lyder da godt  Det er jo en hård process, så det er kun forståeligt at være følsom.

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Hehe, det lyder da godt  Det er jo en hård process, så det er kun forståeligt at være følsom.

Ventetiden er sååååå styg, og især når i bare venter på at kunne komme igang igen  Håber det går hurtigt! 

Ja  De andre gange er jeg blevet insemineret lige umiddelbart efter ægløsning - de har i hvert fald ikke kunne se nogle æg ved scanning.. Så kan jo være, at en inseminering et par timer inden ægløsning, var dét der skulle til 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Hvordan går det hos jer?  

Anmeld Citér

25. marts 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Hvordan går det hos jer?  

Det går fint 

Jeg fik min menstruation d. 19. Jeg har taget hormoner (pergotime) og i dag skal jeg tage den sidste pille. På onsdag skal jeg til scanning og så må vi se om hormonerne har virker eller ej  

Det bliver spændende 

Hvad med dig? 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det går fint 

Jeg fik min menstruation d. 19. Jeg har taget hormoner (pergotime) og i dag skal jeg tage den sidste pille. På onsdag skal jeg til scanning og så må vi se om hormonerne har virker eller ej  

Det bliver spændende 

Hvad med dig? 

Spændende, så håber vi de har virket efter hensigten 

Fik min menstruation i lørdags, så skal scannes i dag. Og det er vores sidste forsøg   Og så holder vi en tvungen pause i et par måneder før vi starter op med IVF og før vi kommer i gang med det, så er der sikkert gået en måned eller to mere. Så jeg frygter bare at vi når på anden side af sommeren før vi kommer ordenligt i gang igen og så har vi forsøgt i 2 år  

Anmeld Citér

29. marts 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Spændende, så håber vi de har virket efter hensigten 

Fik min menstruation i lørdags, så skal scannes i dag. Og det er vores sidste forsøg   Og så holder vi en tvungen pause i et par måneder før vi starter op med IVF og før vi kommer i gang med det, så er der sikkert gået en måned eller to mere. Så jeg frygter bare at vi når på anden side af sommeren før vi kommer ordenligt i gang igen og så har vi forsøgt i 2 år  

Jeg har lige været til scanning og det gik godt. Hormonerne har virker godt og jeg har 2 på 20mm i højre side og en på 13mm i venstre. Hun sagde at de skulle huske at sige der er risiko for tvillinger. De smilede vi bare af  Den på 13mm sagde hun ikke kunne nå med. 

Jeg skal tage ægløsningssprøjte i aften og insemineres på fredag. Er vildt glad for at komme igang igen og at hormonerne har virket. 

Jeg håber for jer at I kan være så heldige at det kan lykkedes jer inden I er nødt til at holde en pause. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.