Jeg synes at donere er FANTASTISK! Jeg kender tilfældigvis min super søde veninde, som da hun blev 32 og ingen drømme mand havde fundet, brændende ønskede barn besluttede at få en doner. Hun vidste at hun nok ikke ville få børn andre veje, og muligvis først slut 30'erne, hvor chancerne er ved at være mindre for at være bedst fertil. OG hun klarer der fantastisk, og det er det smukkeste jeg længe har oplevet.
Hendes smukke lille datter ved at hun er donorbarn, og hun har aldrig reagereret dårligt. For hendes mor har gjort meget klart helt fra start, at "mor ønskede dig så meget, at hun valgte selv og elsker dig for mindst 100 mennesker selv"..
Jeg er helt klart for doner. Tænk hvis du selv stod og nok muligvis ikke kunne få et barn ellers? Hvis du havde ønsket det så længe, og vidste du havde alle resourcer og kærlighed nok - ville du så ikke kunne se meningen i det? 
Alle børn er en gave, som ikke skal tage forgivet. Ligemeget hvor de er fra, lavet af eller med. De fleste elsker deres børn højere end livet selv, og det må i bund og grund være det vigtigste.
Kæmpe krammer til din veninde og hendes helt sikkert søde og elskede børn 
Anmeld
Citér